Gå til innhold

godteri er bare ekkelt - er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det kanskje er jeg som er rar, men jeg har aldri likt godteri, liker det ikke og blir kvalm om jeg spiser det (søt kvalmende smak). Det gjelder særlig smågodt (og da særlig gelégodteri, surt godteri osv). Æsj, jeg synes det er så ekkelt. etter at jeg har blitt voksen og funnet ut hva det inneholder er det enda mer frastøtende. Jeg kan spise en liten bit sjokolade av og til (en rute av gangen) men er ikke noe jeg har lyst på og ønsker meg. Er mer for å smake om noen byr meg og jeg ikke vil være frekk. Det er helt ok.

Jeg føler meg som på en fremmed planet når jeg hører/leser om alle som måååå ha godteri, som synes det er så "digg", og propper kjeften full flere ganger i uka og gjerne også daglig. jeg blir kvalm av tanken (fordi jeg tenker meg smaken og det er ikke fristende).

kan ikke folk få dilla på andre ting?

hørt om folk som fikk betalt fra foreldrene sine for å holde seg unna godteri.. Jeg var ikke frekk nok til å spørre, for synes det ville vært feil av meg å spørre om det når det var så enkelt for meg å holde meg unna, liker det jo ikke engang!

Kanskje det er noe i veien med meg? Er det noen andre som ikke LIKE godteri, og som foretrekker å kose seg med "ordentlig" mat for eksempel? Jeg synes det er utrolig snadder med en brødskive med salami på for eksempel, nam! sånne ting kan friste meg noe veldig.

0_0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil heller kalle deg heldig enn rar :)

Skrevet

Hehe! Bra jeg ikke er alene! Jeg HATER godteri og alt som er søtt. Jeg elsker å bake kaker osv, men jeg spiser det ikke selv. Og til "lørdags godt" kjøper jeg meg heller en pakke bacon eller fløtegratinerte poteter. Er heller ikke noe glad i brus. Kjøper meg bare en zero i ny og ne. Fatter ikke de som forguder godteri og sitter der og fråtser i seg den dritten :P

Skrevet

Hehe! Bra jeg ikke er alene! Jeg HATER godteri og alt som er søtt. Jeg elsker å bake kaker osv, men jeg spiser det ikke selv. Og til "lørdags godt" kjøper jeg meg heller en pakke bacon eller fløtegratinerte poteter. Er heller ikke noe glad i brus. Kjøper meg bare en zero i ny og ne. Fatter ikke de som forguder godteri og sitter der og fråtser i seg den dritten :P

Skrevet

Jeg også!

Har aldri vært noen fan av hverken godteri eller kaker. Baker gjerne til andre, men foretrekker salt snack. Eller hvorfor ikke en liten bit agurk???

Ble utsatt for hataksjoner av kusina mi da jeg som 6-7-åring kjøpte agurk for pengene jeg hadde fått av mormor, når hun selv hadde kjøpt sjokolade for sine. Hun ble SKIKKELIG sur.....

Skrevet

Haha herlig :)

Jeg er også glad i salt snacks (potetgull)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...