Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Har lagt til spillet på tlf min. Nå kommer det alltid spm om å koble til internett. Er det venlig, eller bør jeg bli stressa? Tenker på telefonregningen somkommer etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 sørg for å ha et abonnement som tar høyde for det. Chess har for eksempel et abonnement der 500mb er inkludert i måneden. Også: koble telefonen din til Wifi når du er hjemme/på jobb osv. da er det gratis å bruke nettet så lenge du ser wifi-ikonet
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Men MÅ man altså koble til internett for å bruke Angry Birds?? Visste ikke det. da gidder jeg ikke han det, er ikke SÅ viktig for meg. Bare noe å bruke tida på når jeg ikke får sove...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Det meste av spill man laster ned krever nettilgang. Men du har vel abonnement med gratis nedlastinger i mnd??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Du må ikke det for å spille selve spillet, men for å få reklame osv. Du kan jo prøve å velge "nei" hvis det er mulig Uansett, om du gjør det når du skal sove og dere har trådløst nett er det jo gratis! Bare koble deg til det trådløse nettet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Velger nei, det skjer ikke noe- jeg kan spille videre. Har trådløst nett. Men jeg bruker aldri netter på tlf. Har pc. Men så var det dette spillet da... kanskje jeg skulle ringe Nokia og høre om disse spøm om å koble seg til i tide og utide? Har hørt det kan være virus på Angry Birds... HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Det er ikke virus på Angry Birds. Om du setter opp tlf til å koble til det trådløse nettet vil den gjøre det i stedet for å gå via telefonnettet. Det blir altså gratis for deg. På samme måte som når PCn bruker det. Det er ikke noe du trenger å tenke på etter at du har stilt det inn. Du trenger ikke å surfe på nett/bruke facebook osv på telefonen bare fordi du setter opp trådløst nett, men da behøver du ikke å bekymre deg om et program SKULLE finne på å koble seg opp til nettet så lenge du er hjemme
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Hvorfor bruker du ikke trådløsnettet på tlf? Hva skal du egentlig med en smart-tlf hvis du ikke skal bruke den?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Bruker tlf til å ringe med. trodde det var det den var til jeg??? TYrengte ny, og fikk denne i gave av gubben. Ikke en dyr smarttelefon heldigvis. Godt kamera, kan bruker til å ringe med og sende sms/mms, har vekkerklokke og kalender. Men nå var det jo forsåvidt ikke et spm om nettbruk jeg stilte da. Så lenge jeg har pc gidder jeg jo ikke å glane på den lille skjermen. ;-D HI
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Nei men om du skal bruke den til å spille på, så kan det jo være greit å være koblet til wifi. Så slipper du høye tlfregninger :-P
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Jeg spiller ikke på nett, jeg spiller på en app jeg har kjøpt... Ringte Nokia, og det var rett og slett en standardinnstilling jeg måtte forandre. "Widgets" Men takk for råd alle sammen! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå