Gå til innhold

morsmelken skiller seg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pumper og gir på flaske, når melken har stått i kjøleskapet, så skiller den seg og får klumper! vasker og koker alt utstyr, og melken har på det lengste stått i 12 timer i kjøleskapet, som har 3 grader.

 

er dette normalt? hva gjør jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den fete melken som skiller seg fra den sukkerholdige. Er ikke farlig.

Skrevet

Det er vanlig at fettet skiller seg ut, så det kan hende det er bare det som skjer. Hvis det er fettet, så vil det jevne seg ut igjen når du varmer det opp, så jeg ville prøvd det. Du kan også smake på melka og kjenne etter om den smaker surt.

Skrevet

Det er vanleg at fettet klumpar seg når den står kaldt, det jamnar seg ut når du varmar opp mjølka :)

Skrevet

den smaker greit, men ser jo fæl ut, blir bedre av oppvarming ja, men er likevel skeptisk...

 

alt man skal bekymre seg over, takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...