Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 jeg pumper og gir på flaske, når melken har stått i kjøleskapet, så skiller den seg og får klumper! vasker og koker alt utstyr, og melken har på det lengste stått i 12 timer i kjøleskapet, som har 3 grader. er dette normalt? hva gjør jeg feil?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Det er den fete melken som skiller seg fra den sukkerholdige. Er ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Det er vanlig at fettet skiller seg ut, så det kan hende det er bare det som skjer. Hvis det er fettet, så vil det jevne seg ut igjen når du varmer det opp, så jeg ville prøvd det. Du kan også smake på melka og kjenne etter om den smaker surt.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Det er vanleg at fettet klumpar seg når den står kaldt, det jamnar seg ut når du varmar opp mjølka
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 den smaker greit, men ser jo fæl ut, blir bedre av oppvarming ja, men er likevel skeptisk... alt man skal bekymre seg over, takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå