Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 jeg hater magen min, bare den, har gitt meg en utrolig dårlig selvtillit opp igjennom årene. Nå er jeg ferdig med mine 2 barn, og syns jo den er enda verre nå (selv om jeg ikke gikk opp mye i svangerskapet, 6 kg med begge.) Veier 56 og er 160 høy. Huden har blitt løsere, 3 strekkmerker.greit nok det men... Har store lovehandles på siden, og rett og slett fett på magen..... resten av kroppen er tynn. Hva kan jeg gjøre?? vil ha god selvtillitt jeg og bade med mine barn...ha det gøy, uten å holde hendene foran magen....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Jogging og "planken" så lenge du klarer tre ganger, tre ganger i uka, bure hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 planken? Sorry, jeg er helt blåst jeg har alltid gitt opp, og gått tilbake i "depresjon" over dette, så ....er helt fjern. jogging, hjelper det veldig på magen??
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Er det en eneste øvelse man burde ta hver dag, så er det "planken". Den er fantastisk for mage/rygg muskler...litt sånn "kinderegg øvelse" Start med 1min x 3, og øk etterhvert som du klarer mer. Så kan du variere med å løfte annet hvert ben ut til siden og inn igjen osv... -lett å gjøre hjemme, om man har dårlig tid. Mens man leker med barna på gulvet f.eks -google øvelsen, så får du bilde av hvordan den gjøres korrekt om du ikke har forsøkt den før
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 her har du illustrasjoner; http://www.google.no/search?q=planken+%C3%B8velse&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a 11:20
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 takk, da skal jeg google det nå.... Jeg vil så gjerne ha en fin mage ...... Trenger ikke være TYNN, men bare den ser bra ut. jeg blir kvalm... går aldri foran et speil, naken feks....fysj...og de fæle love handles... gubben liker meg uansett, men sier at den kunne jo bli ENDA finere..hmm.. joda.. jeg skal gjøre mitt beste. vi skal til syden i april, hvis jeg gjør øvelser hver dag, tror dere jeg kan se endring, fram til april? Skal sies at INGEN har sagt jeg er feit feks, men det er noe med hva man ser selv også... jenta mi har aldri vært i badeland, pga meg....
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 http://www.gmax.no/produkt/121813(BC_1)/casall-rockering---1,5-kg/ Veldig effektiv trening på magen!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 oi, testet den nå. hehe det var meget tungt men dette skal jeg klare!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 jeg har samme problem som deg, dvs jeg veier 57kg og er 166cm høy, men har livvidde på 80cm og bare fett rundt magen. dessverre kan man ikke "spot-reduce fat" og det å bare trene magen vil kun gi deg sterkere magemuskler UNDER fettet men ikke gjøre magen/magefettet mindre. Det enste som funker for å miste magefettet er å gå ned i vekt over hele kroppen. Evt. kan du ta en operasjon. Vet veldig godt hvordan du har det for har det på samme måte, og det enda jeg ikke har vært gjennom noen graviditet enda en gang! Når jeg går ned til 52kilo blir mage min mindre (og da blir den sånn som jeg liker den) men da får jeg høre fra alle andre. "så fæle tynne bein du har! æææsj! du må legge på deg så du får litt mer rumpe og lår", men selvfølgelig legger jeg jo bare på meg i mageregionen
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 åh... Ille å høre at du har det slik! Ja, det er rett og slett bare fett og løs hud.... skikkelig dissende...*Grøss* Jeg er ellers en meget sterk "liten"jente, med bare muskler i ben og armer..... så hadde magen vært fin, hadde jeg vært superfornøyd!!! Men gå ned i vekt over hele kroppen, hmm altså jeg vil gjerne ned i kilo, (for magens del), men jeg kan ikke miste mer fett andre steder, da blir det ille...... joda, men operasjon er så dyrt.... Og magen min har vært igjennom 2 keisersnitt, 1blindtarm,1 gallestein operasjon....tror du den er pen? NEI... jeg får vel slanke meg da..Syns søren meg ikke det er lett heller!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Pilates Det trener magen veldig effektivt samtidig som hele kroppen blir effektivt strammet opp. Jeg er kjempe støl etter å ha trent.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 er nok dessverre bare å slanke seg eller å operere som funker men pass på at du får i deg nok proteiner og tren gjerne litt styrketrening mens du går ned i vekt, så du ikke mister muskelvekt
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 Jogging er veldig effektivt for å få finere mage. I tillegg til at det trener kondisjonen, som i utgangspunktet ikke er så viktig for deg, men en grei bonus, er det veldig bra for kjernemuskelaturen. Et godt tips er også at du forsøker å tenke på holdningen in hele tiden. Tenk på å få skulderene tilbake og magen inn hele tiden. For det første gjør det at du ser mye flottere ut med en gang og for det andre hjelper det til å bygge opp muskler på de riktige stedene slik at magen holdes automatisk bedre på plass og dermed ser finere ut. Jogging, planken og god holdning så tenker jeg du ser forskjell før jul. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #15 Skrevet 16. november 2011 Det er nok riktig at du ikke kan punktslanke deg, ikke så mye i hvertfall, men sterke muskler og en god holdning vil gjøre at du bærer fettet mye penere. Ved å trene styrke og løping vil du også utvikle muskler andre steder på kroppen. Selv om du ikke går ned i vekt kan du tære mye på fettet.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #16 Skrevet 16. november 2011 har nok ikke så mye magemuskler lenger... etter siste ks ble magen helt...død... holdningen er nok også dårlig... pga svai rygg går mAgen ut og ryggen inover..huff... jeg får bare prøve... har noen uforklarlige magesmerter,i fkere år,som gjør at jeg ligger med stooore magesmerter hver dag etter mat, så slankinga blir ikke lett,men jeg får prøve....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå