Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Har aldri vært noe flink til å bruke sminke og har dermed ikke satt meg inn i hva man bør bruke heller. Tenkte nå jeg skulle bli flinkere til å bruke sminke og trenger derfor hjelp til hvilke produkter jeg bør anskaffe meg? Hvilket merke og hvilke kremer/pudder osv? Kunne også trengt noe som er bra for å rense huden (får noen skikkelig kviseutbrudd til tider) På forhånd: TUSEN TAKK FOR HJELPEN! =)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Umulig å gi råd, uten å se deg, fargene dine, huden din osv... Anbefaler på det sterkeste å ta en konsultasjon i et parfymeri. Ser at mange har "gratis drop-in" i sminkedemonstrasjoner osv. Da vil du kunne få god veiledning i hva som passer akkurat deg. Ikke bare i hvordan sminken bør legges, men også hva slags produkter som passer til din hud.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Tusen takk Nå tenkte ikke jeg på hvilke farger men mer hvilke type produkter som er et "must" å ha i sminkepungen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå