Gå til innhold

Mannen har lagt en jente til som venn på fb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det er så rart,og han har stadig nye venner der.

Men jeg spurte tilfeldig hvem hun var pga at de hadde samme etternavn,tenkte det kanskje var en kusine e.l.

Men da ble han litt "småirritert" og sa han ikke visste hvem hun var,men at han trodde det var en søster av en kunde.Han sier videre at det var hun som hadde lagt han til og at han ikke ville være frekk å ignorere henne..

Syns det var litt merkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje de har vært gift.......................

Skrevet

Kanskje hun håper at de blir det?

Skrevet

Glad mannen min ikke har interesse av å bruke Facebook jeg, og at jeg selv også har sluttet.

Ikke det at jeg blir mer oppbygget av å bruke Anonymforumet her da...

Skrevet

Heldigvis spør ikke min mann om alle mine nye venner på FB. For da tror jeg jeg hadde blitt småirritert! noen av dem kjenner man jo egentlig ikke engang, bare snakker greit med. Og noen er gamle, gamle kjenninger fra langt før hans tid.

er ikke glad i tredjegradsforhør og mistenksomhet, og har ikke gjort meg fortjent til det heller.

Har din mann?

Skrevet

To muligheter her. Enten blir han irritert fordi han forventer mistenksomhet, føler du spør og graver (selv om du jo ikke gjorde det) og skal vite om alt mulig hele tiden, når dette bare er uskyldig.

Eller så er dette noen han flørter med, som han kanskje har møtt på nettet eller lignende, og som han dermed ikke kan finne en lur forklaring på hvor han kjenner fra (noe han kunne gjort hvis han traff henne via venner, men som blir verre hvis han f.eks har profil på en datingside eller hva som helst). Jeg har selv vært ute for menn som egentlig er i forhold, når jeg har datet via nett. Som har lagt meg til på fb og alt mulig, møtt meg - før det kom frem at jo.....de er jo i forhold. Men da har jo ikke damen vært på fb, da.

Om han står som "gift med HI", vil jeg tro at det er mer uskyldig. Med mindre han er på denne datingsiden, victoriamilan eller hva den heter, som er for gifte/samboende/i forhold mennesker som er ute etter en affære. Men da tror jeg de fleste er så diskrete at de unngår å legge hverandre til på fb:)

Skrevet

Hvordan i alle dager kom du frem til at det var et tredjegradsforhør og mistenksomhet??

Jeg pleier ikke å spørre og mase på vennene hans,for jeg bryr meg ikke.Og jeg forklarte i hovedinnlegget grunnen til at jeg spurte.

Hadde jeg pleid å spørre,kan jeg forstå at han hadde blitt snurt,men jeg tror ikke jeg har spurt noengang før.

Skrevet

ikke få lov legga til den mutsatt skjønn på facebook! ikka få snakka med dem en gang!

Herregud da jente, ikke vær så sjalu/kontrollerende...

Skrevet

Haha,er du helt idiot??Hvordan i alle dager kan du si de tingene??Nå måtte jeg bare le...

Får han ikke snakke med dem?Hvem dem?

Ja,jeg syns det var merkelig at han ligger til en fremmed jente.Men jeg er ikke sjalu eller kotrollerende.

Skrevet

du virker sjalu når du reagerer som du gjør fordi han legger til en jente på facebook.

jeg har mange gutter på facebook og kjæresten min har mange jenter. kunne aldri falle meg inn å spørre meg hvorfor han legger til noen som jeg ikke vet hvem er for stoler på han.

Skrevet

Jaja,deg om det.

Jeg var nyskjerrig pga etternavnet,det var alt.Og jeg trodde vi hadde et slikt forhold at jeg kunne spørre om slikt,igjen pga nyskjerrighet,ikke mistenksomhet.

Skrevet

du bør kanskje ta det opp med han og ikke med oss ;)

Skrevet

Tenkte å lufte tankene her,da dette tydeligvis var ett ømt tema for han.

Trodde det var greit og helt vanlig å spørre om innspill og tanker her inne?

Skrevet

alt er vanlig her, men du kjenner han jo bedre enn vi gjør, og den som kjenner han best er jo han selv.

dessuten vil folk her typisk rope "han er nok utro!" og det har de jo ingen forutsetning for å vite.

hva vil du at folk skal si?

nei, synes nok du bør snakke med HAN om det, eller bare glemme hele greia om du ikke klarer det

Skrevet

Skjønner at du syns det var litt rart ja.

Jeg hadde også spurt, ikke fodi jeg bryr meg om hvem gubben legger til, men fordi det var litt "moro" at de hadde samme etternavn.

Litt rart han reagerte på det, men kanskje han også egentlig syns det var litt teit å legge henne til.

Siden han ikke kjenner henne engang.

Gubber her også legger til alle som spør, fatter ikke poenget.

Men jeg er ganske selektiv på hvem jeg legger til da.

Han vil bare ha flest mulig venner virker det som.

Tror du bare får prøve å glemme det jeg altså.

Noen ganger overreagere også mannfolk, er sliten og sure.

Du får bare tenke at han hadde en dårlig dag som blei sur for dette.

Skrevet

Jeg forstår deg godt og hadde reagert nøyaktig på samme måte. SÅnn umiddelbart var det en rar reaksjon fra mannen din. Jeg hadde villet tatt en prat med han en rolig ettermiddag. Erfaringen min er at åpenhet er best . Blir han irritert så er det veldig merkelig siden du ikke har som vane å gå rundt mistenksom.

Lykke til. Tror nok dette er uskyldige greier, men at mannen din hadde en dårlig dag :)

Skrevet

Takk for det:)

Tror også at det er helt uskyldig,bare reagerte litt på reaksjonen hans siden jeg vanligvis gir beng i alt han gjør på fb og ikke pleier å være mistenksom,har såvidt jeg vet ingen grunn til å være mistenksom:)

Men satser på at det bare kom overraskende på han litt sent på kvelden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...