Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Lurer på om mensmurring og blødning stopper samtidig eller om murringene kan fortsette etter at blødningen har stoppet (og evt. også om murringen kan tilta etter blødningen har stoppet)? Hvor lenge blødde du? Hva kjente du? Hvor langt var du på vei da du aborterte?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 det har vært "hundre" tråder om dette fra før På forsiden til anonymforum: skroll ned til du kommer til søkefeltet og skriv spontanabort, da finner du trådene. lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 For meg var det akkurat som en vanlig mens, med litt mindre smerter og litt mer blødning. Varte en ukes tid(akkurat som ved vanlig mens hos meg) Hadde det ikke vært for at jeg hadde fått positiv test hadde jeg ikke mistenkt SA i det hele tatt. Jeg var 5+2 når jeg mistet, ikke så veldig langt på vei altså. Kan ikke huske om jeg hadde murringer, men det tror jeg ikke. Men det har jeg hatt ved graviditeter der det har gått bra.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Synes det er frekt å be folk om å søke opp gamle innlegg. Svar, eller la være. Jeg aborterte i uke 4. Opplevde det som en helt vanllig mens.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Ok, takk for svar! Jeg har fortsatt mensmurringer men ikke noe blod lengre... Hmm... Ikke godt å si hva det er da.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Mistet en gang i uke 7, hadde sinnsykt vondt, blødde mye og smertene varte lenger enn blødningen. Mistet på nytt 2 mnd etter, opplevde da som vanlig mens, ingen smerter eller noe. Så for meg var det to helt forskjellige opplevelser.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Starta med litt småblødninger på kvelden (litt brunt i trusa). Neste dag økte det på med friskt blod og mensmurringer. Etter hvert ble murringene nesten som svake rier, og dermed kom klumpen ut. Murringene stoppet etter en liten stund, men startet på igjen neste dag (bare mye svakere). Blødde skikkelig noen dager, deretter svakere og til slutt spotting. Spotter fremdeles 4 uker etter... Var 9+2 da jeg mistet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå