Gå til innhold

Nav, Overgangsstønad


Kaffi<3

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her inne som vet om det er normalt at Nav kaller inn til samtale, når en har søkt om Overgangsstønad og stønad til barnetilsyn? Jeg snakket med saksbehandler forrige uke og ho sa ho hadde alle opplysninger som ho trengte ut i fra våres samtale denne dagen.Men mandag fikk jeg et brev datert samme dato som vår samtale om at jeg måtte kontakte kontoret og få til et møte, før de kunne sluttbehandle søknaden min. Så da lurer jeg på hva det er som skjer?Er dette vanlig?

 

Setter pris på svar fra de som har erfaring med dettte.

Tusen takk for svar på forhand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Jeg tror det er vanlig å måtte på møte. Jeg måtte det.

 

Var et helt greit møte hvor vi bare snakket litt om samvær og graden av samvær (som er 0). Og slike ting. Så etter 3 mnd. skal man visst på et nytt møte, fikk jeg beskjed om, for å bekrefte at samværet fortsatt er slik man har oppgitt.

Om du har meklingsattest så må du sikkert ha med dem samt samværavtale, om dere har det.

 

Jeg ringte for å avtale nytt møte etter 3 mnd. sa saksbehandler at det holdt å sende en mail og at jeg etter dette selv hadde ansvar for å gi beskjed om ting endret seg.

 

Var veldig greit og helt ukomplisert. Ikke noe å grue seg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble ikke innkalt til noe møte, men snakket med de på kundemottaket da jeg leverte søknaden for å være sikker på at de fikk alle vedlegga de skulle ha, så er kanskje derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...