Desembernisse Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Da nærmer julen seg og siden jeg ikke vet om jeg er hjemme eller innlagt i desember tenkte jeg å bake pepperkaker sammen med husts småtroll. Har bestandig laget deigen selv, men i år gidder jeg ikke - får jo ikke lov til å løfte, bøye, røre eller noen ting, så da får det heller være;) Lurer på om noen vet hvilken av de ferdigdeigene som er best. Kan ikke kjøpe IKEA sin da det ikke finnes her nord. Har Prix, Rema, Jokere`n og Ica å velge mellom!
mamma_til_gutt Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Har du baker hansen i nærheten? De selger ferdig deig som er kjempegod
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Da ville jeg prøvd rema eller ica sin..... eller deig fra bakeri =)
bittelille_persille Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg vet du vil ha det ferdig, men vil likevel slå et slag for pepperkakedeigen i Morten Schakendas bakebok for barn. Den er kjempegod (de beste pepperkakene jeg har smakt) og veldig veldig enkelt. Det dreier seg faktisk bare om å blande noen ingredienser. Et barn kunne fått det til...
Twigsen Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 Så nå at du ikke hadde ikea der oppe ja.. prix ville jeg ikke gått for hvertfall
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Rema sin er helt grei=)
Desembernisse Skrevet 16. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2011 Har selv en super oppskrift på deig, men i år er det så vitt jeg får lov til å sitte oppreist pga risikosvangerskap. Så jeg tenkte at det ekleste blir det beste i år. Vil ikke skuffe småtrollene mine, som må bake pepperkaker før det blir jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå