Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Har fått nok av min svigermor, og er redd for at det vil "smelle" nå før jul. Ønsker det ikke, men nå klarer jeg ikke å holde meg i skinnet stort lenger.Hun er så frekk, har aldri opplevd maken. Jeg viste henne fotografbildene av sønnen vår og sa hun kunne velge hvilket hun ønsket å få forstørret, og hun presterte å si at hun ikke synes noen av de var spesielt fine og hvertfall ikke det vi hadde brukt som takkekort, det er det bildet vi synes var finest og skal forstørre opp selv. Greit man har forskjellig smak, men noe kan man holde for seg selv mener nå jeg. Mannen min får ordne bilde til de, jeg gjør det ikke. Og en annen ting, mannen min har en sønn fra tidligere forhold som hun har passet veldig mye så gutten er veldig knyttet til henne, dette er også greit MEN hun ødelegger alltid samværet far og vi andre som familie skal ha med han. Hun kommer alltid uanmeldt, uten unntak, hver gang gutten er her, han blir kjempeglad og kaster seg rundt halsen hennes og sier at han skal bli med henne hjem og hun sier ja uten å spørre faren, faren har forsøkt å si nei men gutten blir jo så hysterisk lei seg. Faren har gjentatte ganger snakket med sin mor, men det når ikke inn. Sist de var her så viste gutten at han var sjalu når farmoren holdt sønnen vår, da spurte svigermor om han var sjalu når det gjaldt oss og vi sa at det har vi unngått, da smilte hun triumferende og sa han er gutten min han vet du. Moren til gutten har nå gitt beskjed om at hun ikke vil at sønnen skal være der så mye siden han har blitt vanskelig å ha med å gjøre, han har ingen grenser hos farmoren og det skaper uro når foreldrene setter grenser. Hva skal man gjøre med dama?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå