Gå til innhold

Asma??? (samme som 0-1 år)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun startet med sånn hvining når hun var 6 mnd. Hørtes ut som hun ble kvelt.Lurte på hva hun drev med, men tenkte at det sikkert bare var eksperimentering med lyder. Nå er hun 9 mnd og det har ikke gitt seg. Har også begynt å hoste litt i forkant og i mellom disse hviningene. Det er ikke lett å forklare....

 

Er det noen som har barn med asma som kan hjelpe meg med hvile symptomer de hadde? Eventuelt andre som vet?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*astma... He he det går fort i svingene her hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...