Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #1 Skrevet 16. november 2011 Og da mener jeg skikkelig storhandle, fylle opp to frysere med forbruksvarer som kjøtt og mat det går mye av her i huset. Hva handler dere på storhandel og hvor mye kjøper dere av hvert?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Nå handler ikke jeg så mye at jeg fyller opp 2 frysere, men det jeg stort sett alltid har fryseren er: 2 kg's pose med frosne kyllingfileter, First Price eller Coop 3-5 kg kartong med torskefileter 1 pk porsjonsfileter laks, First Price 1 pk fiskekaker 1 kg's pakke med panert hysefilet(laget av lokalt firma) 3-4 pk kyllingkjøttdeig 3-4 pk kjøttdeig/karbonadedeig Svinekoteletter/nakkekoteletter Grillpølser Kjøttpølser Div grønnsaksblandinger 2-3 brød Jeg handler en del på tilbud, så mengden som finnes i fryseren til enhver tid, kan variere. Vi er 2 voksne og 2 barn(3 åring og baby) og jeg handler ellers 1 gang i uka. Lager middagslister og handler da middagsråvarer etter denne. Eller jeg lager listene etter hva jeg har i fryseren så det som ligger der blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå