Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Og hvilken erfaring har du med den du brukte? Både positive og negative. Sliter med å finne den rette for jenta vår
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 NAN... fornøyd... verken mer eller mindre.. Hvilken bruker du da?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Har brukt Collett i to uker, men i det siste har alt kommet opp igjen. Begynte med NAN idag og virker som den blir litt bedre, men hun har litt vondt i magen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Holle, de andre spydde h*n opp, og fikk magevondt...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Jeg har hørt at collett kan være veldig sterkt for magen!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Ja, virker som at den er sterk for ho.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 Jenta vår brukte NAN fra apotektet. Den heter hypo allergic. Er ganske dyr, men det hjalp mot vondt i magen på jenta vår. Absolutt verdt å prøve.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #11 Skrevet 16. november 2011 Bruker Hipp. Den har vært helt grei den. Har gitt den i tillegg til morsmelk da. Har prøvd med ferdigblandet Nan også, men det ville hun ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #12 Skrevet 16. november 2011 Begynte med nan, men han spiste så lite og gulpa så sinnsykt av den. Prøvde med hipp og merka vesentlig stor forskjell på både apetitt og gulping. Holder meg til den enda. Vil anbefale minifom mot magevondt. Det hjelp veldig her i huset. Slutta ved 3 mnd alder, da trengte han det ikke lenger.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #13 Skrevet 16. november 2011 Vi bruker Hipp. Hun har litt magevondt, da (luftproblemer), men jeg tror ikke det kommer av Hipp i seg selv siden hun hadde de samme problemene mens hun fikk Nan og MM. Hvis ikke problemene går over snart (hun er 2 måneder nå), kommer vi kanskje til å forsøke å bytte til en mer sensitiv MME (den til NAN som man får på apoteket e.l.), men inntil videre holder vi oss til Hipp.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #14 Skrevet 16. november 2011 For øvrig gulper hun mindre av Hipp enn NAN, men det kan jo også være tilfeldig (at hun ble eldre og da gulpet mindre). 10:25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå