Gå til innhold

Mistet lyst på mannen etter vi fikk barn...langt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 6 år og han er virkelig det beste som har hendt meg. Forholdet vårt er sterkt og vi er bestevenner! Før vi fikk barn gikk vi så og si aldri forbi hverandre i den lille leiligheten vår uten å kysse og kose. Tidligere i år fikk vi verdens skjønneste datter og vi svevde på rosa skyer den første tiden. Hun er en drøm av et barn og gråter veldig lite, vi elsker henne helt ubeskrivelig mye og har mye gøy med henne. Jeg for min del har aldri kjent så sterk og stor kjærlighet som jeg har til min datter. Pappan hennes er så flink også, veldig kjærlig mot henne, leker og holder ellers mye orden i huset. Men det er klart, når hun er i seng er vi begge veldig slitne. Vi er begge veldig klar over det og forsøker å få litt kjærestetid. Jeg merker at han lengter veldig etter kjærtegn fra meg, problemet er bare at jeg kjenner sånn avsky! Ikke mot han, for jeg elsker hele han og hans kropp, men jeg vil bare være i fred! Jeg orker ikke mer fysisk kontakt!! Elsker å amme og kose med datteren min, men merker at jeg får nok fysisk kontakt gjennom det. Blir så sliten på kvelden, vil bare ha min kropp for meg selv. Føler meg litt lei på en måte. Merker at det er veldig halvhjertet når jeg f.eks koser i håret eller klør ryggen til min kjære...Sånne ting elsket jeg å gjøre før!! Jeg har heller ingen lyst på sex, så det har vi veldig sjelden. Huff, jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn!:( Jeg tenker jo at det går over etterhvert, at det bare er ekstra ille nå med mangel på søvn og alt... Og egentlig vet jeg jo at jeg må ta meg sammen og gjøre noe aktivt for å forbedre dette... Det jeg vil med dette innlegget er å høre om noen har/har hatt det på samme måte? Er det normalt å føle at man vil ha kroppen sin "i fred"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi du ammer, alle hormonene gjør deg litt tullerusk, og det er som du sier - du får mye fysisk kontakt i løpet av dagen.

Og det blir bedre... hold ut :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntring, det hjalp faktisk å høre:) Nå gjelder det bare å få mannen til å forstå det... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...