Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Tenkte å kjøpe slike til lille, men er usikker på om de vil bli brukt. Hvordan er disse kortene? Hvert å kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 kjempe gøy med slike kort... Kan brukes på mange måter, jeg angrer ingenting på at de er kjøpt inn til vårt hjem =D
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Vi bruker kortene veldig mye, ungene elsker dem. Jeg synes kortene er bedre en sangbøker, siden kortene er såpass tykke.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Dattera til venninnen min elsker dem... Hun fikk dem da hun var to tror jeg og de er med overalt
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Da jeg jobbet i bhgen var det noe av det gøyeste i samlingstund. Gøy med bildene på kortene, kan gjette hvilken sang det er utfra bildet, kims lek osv. Pluss selvfølgelig å synge sangene;) Det er et kjempegodt hjelpemiddel til å synge enda mer. Vil absolutt si at de er verdt å kjøpe:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Jeg har kjøpt singsang julekortene, som ungene skal få i julekalenderen Så da blir det å synge en sang hver dag Det er også 6 aktivitetskort med, der det står oppskrift på lussekatter, pepperkaker o.l. Har ingen erfaring med singsangkort tidligere, så veldig spent på hvordan dette slår ann vet de har dem i barnehagen, men vet ikke når og hvordan de bruker dem
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Vi har den første boksen, den for de minste, og den er FANTASTISK. Desidert det jenta har styrt mest med. Kan alle sangene, kjenner gijen bildene og sitter og synger. Gøy å bare sitte og ta ut kort og se på bilder. Tror vi kjøper den nr2 også
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 De er kjempe kjekke! Virkelig verdt pengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå