Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg har fått vernneforespørsel av en fyr på fb. Ser at han har vokst opp samme sted som meg, og gått på samme skoler, men jeg greier ikke forstå hvem han er. I tillegg ser jeg at veldig mange av barndoms- og ungdomsvennene mine har han som venn... Jeg pleier å være flink til å huske ansikter altså, men han her.. nei.. har ikke sjans... ville dere godtatt`?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Spør noen av de felles vennene da?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Ja. Det bruker å demre for meg etterhvert;) Hadde en venneforespørsel for 1 år siden.. og jeg kunne ikke fatte og begripe hvem det var. Jeg aksepterte og snoket litt, og fant ut at det var en jeg jobbet sammen med/ bodde sammen med en sommer da vi hadde sommerjobb på samme sted - vi var sammen hele døgnet:) Jeg sliter mest fordi jeg har nok vært ûbersosial gjennom hele livet, og skaffet meg "bestiser" veldig fort.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Nei, jeg hadde ikke det. Dersom jeg ikke aner hvem folk er pleier jeg å sjekke litt rundt eller bare ignorere, samme gjelder for folk jeg aldri har hatt noe til overs for... Kan du ikke bare spørre ham da?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 synes ikke det er noe hyggelig å spørre han, nei... I og med at han har lagt meg til mener han jo at vi kjenner hverandre, evt har kjent hverandre, og da er det vel lett litt sårende å avsløre at jeg ikke har en huleste ide om hvem han er .. he he... Får vente da, og spørre noen som har han på lista si :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå