nr2epåvei Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Hei.. Jeg lurer på om man kan lage vanlig pizzadeig å la den stå i kjøleskapet etter den er hevet ferdig til dagen etter? Er den like god isåfall?
Babyønske �� Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Du kan kaldheve den. Lage den på vanlig måte, røre gjæren ut i kaldt vann og la den heve i kjøleskapet til neste dag. http://www.regal.no/Aktuellt/Kaldheving-gir-saftigere-bakverk1/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå