Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Og jeg vil ikke høre om grønnsaker og dip, for det spyr jeg snart av. Jeg vil ha SNOP!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 klementiner da? Det koser jeg meg med. litt yougurt? kesam med funsaft er det mange som bruker. smoothie med bær, juice, JA-yougurt og en halv banan.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 fersk ananas er nydelig godt når man trenger noe søtt :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Hva med en tekopp og kun 1 liten sjokoladebit... (stagger søtsuget) Utover det, drikk vann og puss tennene.. slik at du ikke får merlyst på snop...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Den mørksete sjokoladen du kan oppdrive eller kaldt vann med sitron... Svisker?
MrsMilla Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Jeg lager meg smoothie! mos en appelsin og et eple med litt appelsinjus, to skjeer yoghurt naturell og en haug frosne bær. Kjempegodt. Hjelper veldig mot søtsug!! Trikset er at den må være helt "frozen", såvidt det går rundt i blenderen. For å unngå å bli kald i hodet tar jeg en kopp te ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Spiser sjeldent noe etter middagsmåltidet jeg...som er sånn 17 ca. Men hva med noe frukt? Har ikke sånt søtsug heldigvis Et annet tips er jo å bare ikke ha noe i hus da, og "quit cold turkey"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå