Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg skal begynne enten i morgen eller på mandag. Har gått på den før også. Gleder meg til å se resultater )
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Nei, jeg gikk på det. Vekten gikk nedover, men jeg ble dessverre lagt inn med noe så deilig som FETTLEVER så nei takk... ketolyse er ikke sunt, det er helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå