Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Om dere skriver med en fyr dere liker, og han gir tegn på at han liker deg tilbake. Du får ikke svar på 5 timer, men ser at fyren er på, på en nettside. Han har også pleid å sovne samtidig som han har lagt ungene sine 19-20 tiden... Så du har også pleid å få svar tidlig på morgenen. Eller sent på kvelden igjen. Må sies at det ikke er via mobil. Om dere ikke hadde fått svar nesten morgen, hvor lenge hadde dere ventet, og tilslutt ikke gidder mer? Eller hadde dere sendt noe?
Gjest overlord Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Vet ikke. Priser meg bare lykkelig over at dette ikke er en problemstilling jeg i det hele tatt ante eksisterte.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Heldig der gitt Hehe.. Og jeg skjønner ikke hvorfor samtalen skulle ta slutt om han så ikke svarer mer, da vi hadde en hyggelig samtale. Så håper egentlig bare han har sovnet og svarer i morgen. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Kanskje han ble litt opptatt plutselig, ungen måtte nødinnlegges på sykehuset, han sover eller han jobber sent. Mange som glemmer å svare fordi de ser melding og tenker på å svare etterpå, men glemmer det. ikke stress med det når det ikke er gått mer enn et døgn.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #5 Skrevet 16. november 2011 Hmm, mulig.. Ikke fått noe svar nå heller.. *Håper*
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 He is just not that in to you, sorry.... Ikke send noe, du vil bare fremstå som meget desperat.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Har pratet med han nå i flere måneder.. Han skulle ordne noe til meg til helga, og vi hadde en hyggelig samtale før han sluttet å svare. Ser ikke helt hvorfor han ikke skulle være interessert lengre da? Skal tvinge meg selv til å ikke sende noe
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Jeg kan bruke min erfaring. Jeg er suuuuuuuuuuper treg med å svare meldinger når det gjelder det motsatte kjønn selvom kjemien virker bra og alt det der. Grunnen til det er: 1: Er ikke veldig keen på typen, og vil bare bruke han. 2: Jeg er super stresset den dagen. Spesielt når jeg får melding via FB eller MSN og kan ha glemt det. Så kanskje det kan sier deg noe. Har du ikke hørt noe i fra han i løpet av 2-3 dager, så vil jeg bare glemmer han og heller gå videre.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Mulig han ikke er keen, men hvorfor virket han da veeldig keen da? Nå har det gått 2 dager, blir det for tidlig å skrive noe til han? Han svarer jo ikke om han ikke vil/ikke er interessert?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Tror ikke du skal legge så mye i det altså...at han ikke svarer. Det er bare sånn folk gjør av og til, å overanalysere det lager bare masse tankespinn for deg. Kanskje han ikke har oppfattet at det var noe du følte han burde svare på. Kanskje ble han distrahert og glemte det. Om det er et viktig spm, som du vil ha svar på er det ingen ting i veien for å ta kontakt og si evt skrive: "jeg spurte deg om bla bla bla, og det er fint om du gir et svar nå, for det er litt irriterende når du ikke svarer." (Om det ikke er viktig, driter du i det. ) Det er irriterende med folk som går og er sure for noe de ikke kan si fra om. Og da ser du jo, om fyren har respekt for deg, så svarer han jo når han har anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå