Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 http://rebeccaeugenie.blogg.no/ Bildene hun legger ut av seg selv er kanskje ikke helt passende for en nybakt mor?
Gjest Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Misunnelig Hi? Samme hvordan man ser ut eller hvordan man tar bilder vell?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Blir stadig vekk forundret over at selv den minste kritikk av andre mennesker blir møtt med "misunnelig?" eller "sjalu?". Det å kritisere andre og det å være uenig i andres valg bunner svært sjelden i misunnelse eller sjalusi. Det er kanskje mer et ønske om at andre skal være mer som en selv og ha en like høy, eller lav, moralsk standard som en selv har. Misunnelse og sjalusi er svært sjelden årsak til kritikk av andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Joda hun er pen hun, men er ikke sjalu nei, beklager Ja man har jo ytringsfrihet her i landet så hun får gjøre det så mye hun vil - men JEG synes ikke akkurat det var passende, og JEG kunne SELV aldri dusjet meg klissvåt og tatt bilder kun iført singlet og lagt dem ut på nettet slik puppene strutter jo avgårde, tenk når barnet vokser opp og ser slike bilder av mammaen sin på nett? Jeg hadde ihvertfall ikke likt å se slike bilder av min mor, men smaken er som baken! hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg er helt enig med deg hi.. Upassende... og ikke legger hun det fram som at det er noe fotosessionblogg heller.. skriver om amming og mammating..og legger ved slike bilder? henger ikke på greip.. Misforstå meg rett..syns det er FLOTT at kvinner stolte av kroppen sin..og jenta er kjempepen! =) mye penere enn meg... og flotte bryst..men i den sammenhengen der ble d jo bare feil?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 LANGT i fra det verste jeg har sett. Men blodharry, det var det :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Hun er bare 21 år da, og ganske så white trash. Men hun virker lykkelig, og det er vel det viktigste :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Det er jeg enig i - jenta er pen og jeg sier ingenting på det - men det passer seg ikke med slike bilder sammen med "blodet renner fra niplene mine og nedover hele magen fordi de er så såre etter amminga".. Men som sagt - det er ikke vårt valg å ta hva slags bilder hun legge ut, selvom vi ikke er enige i at det er passende hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 Personlig synes jeg folk generelt legger altfor mye vekt på alder, jeg kan fint tenke meg at bloggen hennes ikke ville vært noe annerledes om hun var 31 - men meg om det Hvorfor mener du at hun er white-trash? Synes det ortrykket ofte blir brukt feil, så hører gjerne på hva du legger i det. Ellers er jeg enig i at det er viktig at hun er lykkelig hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Hva er det med dere her inne og det å tro at ungene vill plutselig bare komme over disse bloggene og bildene om tja, 14 år? Det er jo ganske lite sannsynlig at det skjer såsant man ikke viser ungen sin det? La de få gjøre som de vill. Dere henger jo ut unge mødre i fleng her. Og jo det tyder veldig på misunnelse i de fleste tilfeller..!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Synes hun var lekker jeg. Synes det er helt ok at jenter ikke trekker i nedgulpa joggebukser og fett hår bare fordi de har fått baby.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 Det var jo bare snakk om ETT bilde da! Pripne kjerring! Blar du lengre ned i bloggen hennes, og leser og ser bilder finner du fort ut at hun er ei normal og jordnær jente. Syns hun virket både koselig og som en super mamma og kone.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 Fordi barn blir mer og mer kjent med internett, og det som blir lagt ut forsvinner aldri? Dessuten - hvem har vel aldri googlet sine foreldre eller andre i løpet av ungdomstiden sin? Det her har ingenting å si med det faktum at hun er ung mor - jeg er ung mor selv men har for mye respekt for meg og barna mine til å legge ut slike bilder av meg selv. Beklager, men dette tilfellet har ingen ting med sjalusi å gjøre Jeg sier også at det er hennes valg og ikke noe jeg kan styre - men ville aldri gjort det selv hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #14 Skrevet 15. november 2011 Har jeg sagt at hun ikke er koselig? Eller at hun ikke er en god mor og kone? Neida, jeg har tilogmed sagt at jeg synes hun er veldig pen - for dte er hun jo Du virker som du er full av hormoner, og det skal du få lov til å være Det får ikke meg til å synes at disse bildene er passende til en mammablogg.. men igjen; meg om det. Og nei, det var ikke kun det ene bildet jeg mente hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #15 Skrevet 15. november 2011 Ser ikke det helt store problemet, men jeg må jo trekke litt på smilebåndet. For meg blir slike bilder veldig barnslige, nybakt mor eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #16 Skrevet 15. november 2011 Jeg reagerte da jeg så det første innlegget, men... Der er jo faktisk ikke flere slike bilder (iallefall ikke som jeg kunne se), så å gå til "angrep" pga. dette ene innlegget blir jo litt dumt. Å henge ut jenta på bim pga ett "uheldig" valg av bilder på ett blogg-innlegg liksom. Det er vell ikke helt passende for en mor det heller...?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #17 Skrevet 15. november 2011 Det finnes vel en mellomting? hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #18 Skrevet 15. november 2011 Er faktsk enig med Hi.. Dette var smakløst. Så faktisk ganske latterlig ut;). Og jenta var en helt ordinær søt "liten" jente med noen ekstra kg her og der. Ikke noe mer;) Så nei, er ikke misunnelig nei;) Har ti ganger penere kropp om jeg skal si det selv..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #19 Skrevet 15. november 2011 Syns hun var råkul jeg, da Det er jo ikke noe annerledes enn at en glamourmodell med barn legger ut bilder av seg selv. Men må innrømme jeg er litt misunnelig på de puppene, jeg fikk strekkmerker på begge =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå