trebarnsmamma84 Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 10.oktober tok eg ut spiralen min.... 12 oktober begynte eg å blø.reknar med det var mensen.... vart i ca 5 dagar.... Hadde sex rundt EL, og ventar då på mensen 12.nov.... den er ikkje kommen enda,men alle testane eg har tatt er negative noken som har råd??
Tante_Esel Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 kanskje spiralen har endret syklussen din, og du har hatt e.l senere enn du trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå