Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jippi!! Men det er en ulempe. Kurs på nesten to uker hvor jeg må være borte fra familien........ Hvordan forberede seg best mulig mentalt på det? Kjenner jeg gruer meg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Gratulerer, så gøy! Hva slags jobb er det da? Nysgjerrig! To uker er lenge, men det kommer sikkert til å gå bra. Har ingen erfaring å snakke om.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Gratulerer! To uker hjemmefra fikser du :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Revisor. Drømmejobben gir meg over to mnd sommerferie før jeg starter i jobb, så prøver å overbevise meg selv om at det veier ganske godt opp for de dagene. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Skal du ikke begynne før til sommeren? Skjønte ikke dette med sommerferie.. Gratulerer forresten!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Det går så fint så! Jeg var borte på kurs i to uker her tidligere i høst, og skal på kurs i en uke nå neste uke, en uke i mars, og så nesten TRE uker i mai/juni. (videreutdanning, forsåvidt ikke kurs, men..). Jeg grudde meg utrolig, men vi snakket ofte på Skype, og jeg vet jo at ungene har det kjempeflott hjemme med pappaen sin også Kom hjem til nyvasket hus, deilig mat og rødvin, sovende unger, og en veldig glad mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå