Gå til innhold

Pølser i barneselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha kyllingpølser i barneselskapet til 6 åringen. Men hvor mange pølser beregner man pr. 5/6 åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og bør vi ha både lomper og brød?

Skrevet

Tror ikke du trenger beregne mer enn 2 pølser pr barn.. De skal jo ha kaker og/eller godteri også =)

Skrevet

Det kommer helt ann på når de serveres. Men er det på en ettermiddag før middag så spiser min gutt lett 3stk.

Skrevet

Ville regnet ca 3 pr barn og to brød og en lompe pr barn

Skrevet

Feiret nettopp dagen til min 5 åring med bare barn i 5 -6 års alderen, da spiste flesteparten 2 pølser i brød

Skrevet

2 kanskje ?:) Min 3 åring greier å spise 2, lett! Men så skal du sikkert servere kaker osv også regner jeg med. Pølse og lompe kan være greit å ha.

Skrevet

Og ja, både pølsebrød og lomper.. er ikke alle som liker brød eller lomper... Samme med ketsjup og sennep... Noen liker noe og andre liker noe annet... Kanskje noen også vil ha sprøstekt løk?? =)

Skrevet

Ville ha beregnet 2.5 pølser per barn. Noen spiser 3 mens andre spiser 1. Må ha både brød og lomper. Det går dobbelt så mye brød som lomper.

Skrevet

Du kan lage pølse med pinnebrød i stekeovn, vannvittig populært her iallfall. Har det i barnehagen av og til og ungene spiser som hester.

Skrevet

Hi hi.. Min 4 åring spiser glatt 4 pølser i brød hvis ingen stopper henne;) Men de fleste hos oss spiser vel 1 eller 2..

Skrevet

3 pølser per barn,

min 5åring spiser også glatt 4 pølser ( men det er favoritt retten da) hehe

Skrevet

Min spiser alltid 1 pølse med brød eller lompe. Men kan godt spise bare en pølse dyppet i ketchup. Sa da han hadde bursdag beregnet jeg 3 pølser til hver og en pakke med brød og lompe. Hadde en skål med agurkmix og sprøstekt løk ved siden. Veldig populær.

Var det mere pølser igjen dagen etter, spiste vi det til middag.

Skrevet

I de selskaper vi har hatt, har barna spist 0-2 pølser, men en stor hovedvekt på 1 pølse. Veldig få har spist to stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...