Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jenta (som nå er 23) skal ha blitt misbrukt fra hun var to til sytten år. Hun skal ha født et barn de (onkelen og faren) skal ha knekt nakken på og begravd. Jentas mor vil ikke uttale seg i saken. Jeg blir så kvalm, føler meg så maktesløs! Tenk at noen har det slik! Er det absolutt ingen grenser for jævelskapen i denne verden?!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Nei, jeg tror faktisk ikke det finnes noen grenser for jævelskapen i denne verden. Jeg tenker hver dag at nå kan jeg ikke bli sjokkert mer, men likevel..hver uke dukker det opp noen jeg ikke kunne tro var mulig
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Det skjer så mye fælt for tiden:( I det siste pedofili-nettverket så ble det avdekket en sak i Danmark eller i England (husker ikke helt) der foreldrene hadde solgt sønnen sin til et ektepar som var med i nettverket. Jeg har ikke ord:( Man blir bare tom. Tom.....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Verden er et ondt sted. FY FAEN SOM JEG HATER PEDOFILE!! Jeg har absolutt ingen medfølelse for en pedofil jævel som misbruker barn og ødelegger dem for livet! ABSOLUTT INGEN MEDFØLELSE!!! Og eg gir så fult faen i de pedofile som roper høyt om at det er de som lider. Nei vet du hva, du er en tikkende bombe og du trenger å ta medisiner så seksualdriften din ikke eksisterer slik at du ikke skal forgripe deg på barn. Den danmark saken er så uten for min fatteevne at jeg faktisk ikke klarer å ta det inn over meg. Er som om underbevisstheten min ikke klarer å prossesere innholdet så det blir avfeid som noe mindre viktig. Jo mer jeg overbeviser meg selv om at dette er ekte, dette har skjedd jo mer angst får jeg og jeg får lyst til å kaste opp. I mine barnslige tanker skulle jeg ønske jeg var som hun dama i fimen "Running Scared" som redder de tre barna fra det pedofile ekteparet.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg orker ikke ta slike uffatelige grusomme saker inn på meg, jeg blir så dårlig og kan ikke forstå at pedofile og allefall FORELDRE kan gjøre noe slikt mot sine egne barn!! Er faen så sykt, stakkars barn som blir født og foreldre skal liksom beskytte og elske sine barn. Er så sykt og jeg skulle ønske at slike personer ble tvangsterilisert og gjerne drept for min del!! Kanskje slemt av meg og si, men Breivik blir nesten en engel i forhold til pedofile, alle pedofile foreldre som misbruker sine egne barn er det sykeste av det sykeste!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #6 Skrevet 16. november 2011 19:14, syns du er litt vel dømmende her. Kjenner ei dame som har en pedofil legning, men hun har ALDRI, og vil ALDRI røre et barn. Det helvete hun er utsatt for unner jeg ingen. Mennesker som rører barn er grusomme rasshøl som burde vært henrettet, men ikke de som har en legning de vet selv er feil og gjør alt for å temme. Til trådstarter, det er lett å føle det slik, men husk at verden bare blir snillere. Var mye verre for noen hundre år siden. Mager trøst kanskje, men likevel.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #7 Skrevet 16. november 2011 Nei det finnes INGEN grenser for jævelskap i denne verden. av og til så skammer jeg meg over å være menneske. en ting er ihvertfall sikkert, at pedofile mennesker er grusomme. dette er ingen naturlig legning i det hele tatt. det er folk som har gått lei alt annet, og søker det ekstreme. Vemmelige folk uten empati og medfølelse. og du over her- jeg driter i om du kjenner ei som er pedofil. la oss håpe hun knekker sammen av hjerteinnfarkt eller noe FØR hun går så langt at hun forgriper seg på et barn. For det skjer før eller siden. hadde noen forgrepet seg på en av ungene mine, så hadde jeg ordnet opp selv - såfremst jeg var 100 % sikker på gjerningsmann/kvinne. Enten det hadde vært en venn/onkel/besteforelder/fremmed/far - overgrep mot barn skal straffes med døden (og helst en langsom en)... reager for all del hvis dere er uenige, eller synes dette er ekstremt - men jeg er sikker i min sak...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #8 Skrevet 16. november 2011 Alle pedofile er ikke grusomme mennesker, de pedofile som velger å overgripe seg på barn er grusomme, det finnes mange pedofile som hver dag tar bevisste valg om å ikke forgripe seg på noen, de passer på å aldri omgås barn. Det er viktig å skille mellom "sykdom" og gjerning. (Jeg nekter å kalle det legning da jeg anser legning for å være noe godtatt og normalt).
Anonym bruker Skrevet 16. november 2011 #9 Skrevet 16. november 2011 En pedofil har tanker og lyster som ikke er forenelige med omverdenen. bare de tankene gjør dem til fæle mennesker synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå