TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Da jeg ammet jentene mine brukte jeg chicco ammeinnlegg begge gangene, og det var kun disse jeg var fornøyd med. Lakk mye melk, og dette var innleggene som holdt best på væsken uten at det trakk igjennom. De loet heller ikke. I tillegg var disse mest "usynlige" - flere andre jeg var borti var veeldig synlige "puter", noe som så lite pent ut... Nå er det jo ikke så lenge til jeg skal igang med amming igjen, men siden det er vel tre år siden jeg sist hadde behov for ammeinnlegg trenger jeg litt råd. Kan jo hende det har kommet noe nytt og bedre i mellomtiden... Så....hva anbefales liksom av ammeinnlegg i dag? Er det kun chicco som gjelder (for dere som liker disse) eller finnes det andre likeverdige alternativer? Husker fra sist at chicco sine var veldig vanskelige å få tak i -kun noen få apotek som hadde de, og svært ofte var de tomme for de. Hvordan er de i så fall å få tak i nå? Takker for alt av svar, tanker og erfaringer
♥tosmåtroll♥ Skrevet 16. november 2011 #2 Skrevet 16. november 2011 Medela sine...kjøpes på apoteket! "henger" ikke igjenn om man blir litt sår, og tåler endel lekking!! Viser ikke igjennom! :-)
Raili Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Chicco fortsatt. Uten tvil! Du får kjøpt dem på barnas hus og noen apotek. Har sett dem i noen brio-lekebutikker også.
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Høres ut som at jeg skal teste chicco om noen mnd. Jeg var veldig fornøyd med libero sine. Men de er jo "putete" da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå