Gå til innhold

Noen som har vært her? Blue village bella vista Bulgaria


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

jeg, mannen og datra mi på 4 var der i sommer. varmt, ganske fint og ganske rent hotell. MEN det er fint for familier som baare vil være ved hotellets basseng. Det er milevis til nærmeste by/ spennende plass og stranden som "hører til" hotellet er ikke spesielt fin... vi angrer litt på at vi dro dit for plassen var så utrolig liten og det var ganske langt om vi skulle finne på noe spennende. Vi leide bil en dag da, det var fint :) ikke så vanskelig og farlig å kjøre der sammenlignet med portugal og hellas. Bassengene som hørte til hotellet var veldig fine, skygge over det minste barnebassenget :)

 

men jeg ville aldri dratt dit igjenn, eller anbefalt noen å dra dit... plassen er alt for kjedelig... desverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der sommeren 2010. Var veldig fornøyd med hotellet, bassengene, maten og stranden, men været var stygt ganske mye iløpet av turen på to uker. Som en annen sier så var det ingenting å finne på utenom hotellet

 

Var veldig trygt der for vår gutt som var nesten 7år. Han og to jenter på samme alder løp ganske fritt rundt der uten at vi bekymret oss. Det var forskjellige aktiviteter for barna hver dag og show for både barn og voksne på kvelden. På dagen fikk de så mye is de ville!

 

Om jeg hadde en garanti på at været var fint og varmt hadde jeg gjerne reist dit en gang til:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...