Gå til innhold

Mus i veggen...helseskadelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døde mus, altså. Er det helseskadelig på noe måte? Har sittet å sniffa inn den heslige lukta i hele dag og kjenner jeg ble sliten i hodet (Det er jo selvsagt bare fordi det lukter vondt, mener ikke at jeg ble sliten pga døde mus)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :) Det lukter VONDT! Det lukter råtten kloakk

Skrevet

Ring matilsynet eller skadedyrkontrollen og spør, men tror ikke det er noe problem så lenge du ikke er direkte borti det.

Kjipt med lukta da...den gir seg ikke på en stund :P

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=159935

Søk litt på nettet. Selve det å dra inn lukta fra døde mus er vel ikke akkurat farlig. Men mye annet følger med det å ha mus i hus. Vi bodde en kort periode i et hus der det krydde av mus, vi fanget 17 stk på to døgn inne i huset!! Den perioden var sønnen vår ekstremt mye syk tilsynelatende uten grunn. Infeksjoner uten forkjølelsessymptom eller andre symptomer etc.

Skrevet

Nei, det er kanskje ikke det. Bare innmari ubehagelig :( Hodepinen ga seg når jeg kom hjem, heldgvis. Kan være at jeg har brukt mye energi på at det ikke skal lukte vondt som gjorde at jeg fikk hodepine og.

17 stk var litt i overkant, ja! Isj. Heldigvis er ikke dette hjemme, da ville jeg fått spader :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...