Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Har funnet til 49 kroner, finnes det billigere noe sted? av den som er pakket i papp eske.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Hvorfor ikke bare kjøpe en? Vil du heller kjøre land og strand rundt for å spare 2-3 kroner? Det koster det også.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 kjøp Nidar marsipangris, det er den beste heller betal litt mere å få en som smaker godt
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 jeg skal kjøpe 7 stk til jul... så 10 kroner i forskjell kan utgjøre litt... det er Nidar sin jeg vil ha..... men hadde vært glad om jeg fant litt billigere enn 50 kr.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Er det mulig? Vurderer du virkelig å reise til en annen butikk, for å få billigere marsipangris? Denne formen for sparing gjør ikke annet enn å skape sære folk! Etterisoler huset heller...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Her var det jo ikke snakk om èn marsipangris da, men mange! Ikke sært spørsmål i det hele tatt synes jeg. Men til HI, beklager, jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Kjip marsipan smaker skikkelig vondt, da er det mer økonomisk å la være. Skal du ha dem til pynt kan du enten prøve å lage selv eller se om du kan finne noen superbillige på europris eller noe.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 Så du kan potensielt spare hele 70 kroner? Snakk om kupp! Hørt uttrykket spare seg til fant?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 16.22 og 17.12; fy så teite dere er. 70 kroner er faktisk 70 kroner.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 jeg burde jo visst at mitt innlegg ville få noen til å svare negativt. skjønner ikke at det er mulig. jeg har ikke kjørt rundt til noen butikker, jeg fant på Rimi i går til 49 kroner, men kjøpte ikke fordi jeg ikke har råd akkurat nå. derfor spør jeg om noen vet hvor de er billigst, sånn at jeg kan dra rett dit. at det er mulig at noen skal bli spydige pga dette spørsmålet synes jeg er helt fantastisk. og for å hive bensin på bålet; jeg har tenkt å levere julekort i postkassene til de som bor innenfor nærmeste område.. så kjip er faktisk jeg... 70 kr her og 70 kr der blir faktisk penger etterhvert det... til dere andre, takk for svar HI
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 Godt å se det er flere av oss HI. Her i huset har vi ikke veldig god råd, så jeg og prøver spare inn kroner her og der, der det er mulig. Og sånn får vi det til å gå rundt Har sett den i papp fra Nidar på Europris, og vil tro den er billigst der. Sjekk ut på europris.no
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 takk! har søkt på nettet, men fant den ikke på europris.. men de har den sikkert i butikken... skal ta meg en tur innom når jeg er forbi!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #14 Skrevet 15. november 2011 Hvorfor ikke bare lage de selv? Billig og enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå