Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Er det noen som har tips til hvordan jeg skal si det? Jeg må skrive mail for vi jobber på to forskjellige plasser så jeg treffer henne aldri.Jeg er 12 uker på vei i dag så jeg tenker at det er greit å fortelle det nå.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Kan du ikke heller ringe da? :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Å uff. Hehehe. Jeg hater å snakke i telefonen. Da må jeg også ta to telefonener. Jeg må gi beskjed til lederen min også som heller ikke jobber på samme sted som meg. Nei, jeg kommer vel på noe tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Det er jo ikke verre enn å si : Hurra, jeg er gravid. Termindato er.... og det betyr at jeg går ut i permisjon fra og med ..... Dato.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg sendte en mail. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Jeg fikk så utrolig koselige tilbakemeldinger fra begge to. Det gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå