Gå til innhold

Hva Kjøper man til en 16 år gammel jente til jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp en sminkeveske og masse fin sminke og fyll den med. Billig på HM. Jeg eeeeelsket slike gaver da jeg var 16. ( nå og for den sags skyld )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips =) Dette var jo supre ideer =) Prøvde å tenke hva jeg selv satte pris på da jeg var 16, men kom ikke på noe i det hele tatt =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en bok du vet hun ikke har eller gavekort på bokhandel,

krem fra Body Shop

gavesett fra Vita (med krem, dusjsåpe)

kinogavekort (på to kinobilletter så hun kan ta med seg venninne)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min niese på samme alder, ønsker seg KUN gavekort. Tror jenter i den alderen helst vil plukke ut både klær og kosmetikk selv, så jeg hadde gått for gavekort, enten på en spesiell butikk, eller på ett kjøpesenter, hvor gavekortet da kan brukes på hele senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde noen gitt meg ei bok eller gavekort på bokhandlen hadde jeg blitt årntlig sur. haha.Siste jeg ønska meg før jeg var 16, når jeg var 16 og også etterpå. Du må jo liksom tenke litt på hva jenta liker. alle 16åringer ekke like. Derfor er det så mye lettere med et gavekort på ja, for eksempel et senter som blir sagt over her. Da velger hun selv hva hun bruker det til, om det måtte være sminke,kremer eller klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ett Anna Sui speil på strawberrynet som hun kan ha i vesken sin. Det var dritfint. Så gir vi henne en 200 lapp i tillegg.

 

Hun er jo i sminkealderen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har min 16 år gamle niese ønsket seg gavekort. Det er helt ok.

 

Kjedelig å bare gi bort en konvolutt, men bedre enn å kjøpe noe som ikke blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gavekortene kan brukes i alle butikker/nettsteder som aksepterer Visa, helt genialt.

 

http://spendon.no/

 

Finnes flere typer, banken din selger garantert slike kort de også..

 

https://www2.sparebank1.no/portal/3229/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&pId=1233149630326

 

Gå i skobutikken og spør etter en tom skoeske, legge gavekortet i den og pakk den pent inn, så blir det ikke bare en konvolutt under treet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...