Gå til innhold

Blir dere fornærmet hvis dere får noe fra f.eks Nille eller annen billig butikk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes folk er så kresne fortiden, og bruker gjerne flere tusen lapper på gaver. Skulle nesten tro at det er å bruke mest penger og gir den flotteste gaven som finnes.

 

Blir det ikke Ipad eller tlf., nei, da er det sure miner med en gang. Og kommer du med gavekort er det ramaskrik. Fader, jeg HATER Bærumberter....

 

Hvorfor skal folk være så jævla, fucking kresne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare det er fint så er jeg fornøyd. Hadde ikke brydd meg om de hadde hentet det på fyllinga engang. Det er tanken som teller, i alle tilfeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva dette har med folk fra Bærum å gjøre. Kjenner at jeg blir litt småirritert over utsagnet ditt om at du hater Bærumsberter.

Hvis du bare kjenner slike folk fra Bærum, så sier det mer om deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jo tanken som teller. Jeg forventer ingen dyre gaver. Men synd om jeg får noe jeg ikke liker/vil bruke. Det jeg da gjør er å gi den videre til noen jeg vet liker det (som ikke kjenner den jeg fikk det fra). Bedre det enn at den blir liggende i en skuff..

 

Foretrekker å få sjokolade/vin/stearinlys framfor å få en eller annen pyntenipsting fra Nille. Det handler ikke om pris men om hva det er. Så f.eks stearinlys fra Nille som er fint/ordentlig ville jeg blitt glad for.

 

Selv strikker jeg gaver til folk, blir mye luer :) en lue koster ca 100kr i garn, og jeg strikker mens jeg ser på TV uansett. Da blir gaven personlig, 100% ull (i motsetning til nesten alt av luer i butikken som er laget i akryl), og jeg kan bruke farger/mønstre jeg vet de liker :)

 

Hvis jeg kjøper gaver pleier jeg å bruke mellom 100 og 300kr, som regel 200..

 

Men prøver veldig å finne noe jeg vet den som skal få gaven liker. Kunne ikke kjøpt noe Nille-nips men heller ikke noe jeg vet de ikke trenger. Kremer fra Body Shop er det flere av venninnene mine som liker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bli kjempeglad for en gave verdt 50kr hvis det er noe jeg liker og det er en fin tanke bak det.

MEN jeg blir ikke glad for å få noe dilldall/nips fra Nille jeg overhode ikke bryr meg om! Husker jeg fikk en katteskulpur-pynteting fra Nille, skikkelig made-in-China, ikke noe jeg ville ha stående framme. Heldigvis likte datteren til en venninne den da hun så den hos meg, så hun fikk den. Bedre at noen som har glede av den!

 

Bestemoren min kjøper alltid masse sånne Nille-ting til meg fra Spania. Masse plastsmykker og annet dill (jeg går så og si aldri med smykker, men når jeg har det på meg foretrekker jeg noe lite og minimalistisk og fint), t-skjorter med "Spain" på osv. Totalt skivebom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...