Gå til innhold

Teit å ta med ammepute på sykehuset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom erfaringen din tilsier at du trenger den synes jeg du skal ta den med. Selv synes jeg det høres litt rart ut (vet ikke hvorfor, for alt jeg vet er det vanlig), men det viktigste er at du er komfortabel med å amme:) Folk har tatt med rarere ting på sykehuset!

 

Men mannen din skal kanskje hjemmom iløpet av dagene du er på sykehuset så dersom behovet oppstår kan vel han ta den med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor skulle de det da? Mannen min måtte ut å kjøpe ammepute dagen etter fødselen. Det var en lettelse!

Ikke tenk slike tanker i det hele tatt du:) Tenk på at du får avlastning i skuldre/rygg, for sengen er ikke akkurat femstjerners..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde med min ammepute og det samme hadde hun jeg delte rom med :) Ingen så rart på oss . Bare ta den med du :)

 

Lykke til med fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, delte meninger ser jeg:)

 

De har ikke ammepute på barsel her jeg bor, og grunnen til at jeg har lyst til det er fordi at jeg virkelig savnet det forrige gang og da la jeg på barsel i 11 dager og ga tilslutt opp hele ammingen da han måtte få tillegg etter hvert måltid alikevel.. Vet ikke om ammingen nødvendigvis hadde gått bedre om jeg hadde hatt en pute der, men jeg savner iallefall "noe sånt" sist og tenkte at det er verdt et forsøk? :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...