Gå til innhold

Julegavetips til dame i 30-aara


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare saann helt generelt... Jeg er mann som skal kjoepe julegave til kona. Ja da, skal nok klare aa finne paa noe bra, men tenkte bare jeg skulle samle litt inspirasjon slik at kreativiteten har noe aa starte med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle sette utrolig stor pris på om min mann hadde lett seg frem til musikk som han vet jeg elsket i "ungdommen" men ikke har tilgang til lenger også skaffet meg den.

 

Han vet også hvilke forfattere jeg liker, samtidig som han ikke leser særlig mye skjønnlitteratur selv. Derfor setter jeg stor pris på å få en bok av en yndlingsforfatter som jeg ikke har lest. Det viser at han bryr seg og at han vet hva jeg er opptatt av og hva jeg driver med.

 

Tror alle slike gaver som krever en liten ekstra innsats i forhold til selv å finne ut hva hun faktisk kunne tenke seg, i stedet for å få en ønskeliste man kan gå etter eller kjøpe noe standard, blir satt stor pris på.

 

det jeg satte størst pris på i fjor, var at mannen faktisk ble med på juleforberedelser med liv og lyst (han hater jul) fordi han visste at jeg var deprimert og trengte en copilot for en gangs skyld. Betydde mye for meg, mer enn materielle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...