Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Krav jeg stiller til veska: - Den skal kunne stå på gulvet (ikke velte overende så alt flyter utover) - den skal kunne hektes på vogna (vi har Simo kombi i svart) - skal være romslig. Har en godt brukt Simo hard stelleveske fra forrige gang, men trenger ny nå.
MrsMilla Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Har brukt det samme som du, og kunne egentlig ikke tenke meg noen annen. Hva med å kjøpe det samme om du ikke kan bruke den gamle?
magedans Skrevet 16. november 2011 #3 Skrevet 16. november 2011 Hva med å ikke kjøpe stelleveske men å bruke et nett/ pose til det lille du trenger: bleier, våtservietter og et skift? Du får tak i tynne, sammenleggbare stellematter på apoteket. Jeg hadde stelleveske til førstemann men ble fort lei av å drasse på den digre veska og er godt fornøyd med å ha et lite handlenett liggende i vogna...
robhen Skrevet 16. november 2011 #4 Skrevet 16. november 2011 Jeg kjøpte oth stelleveske. den er kjempe romslig og kan stå uten å velte. gode glidelåser. jeg kjøpte den samen med vogna..har mb urban jungle. :-)
magica fra tryll Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Juju between:) Liten og nett, og kan stå. Pen å se på og mange praktiske rom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå