Gå til innhold

Etter å ha vært her en stund nå, så må jeg si at jeg føler meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

et mye bedre mennesker enn de fleste damene/menn som er her inne. Jeg føler at jeg er mer priviligert og at jeg er heldig som har en fin familie med en mann som andre damer snur seg etter, barn som er flinke, populære både på skolen og barnehage. Vi kan bo på den beste delen i Oslo og vi kan reise hvor vi vil i ferien.

 

Ja, som dere sikkert skjønner så lever vi i den perfekte verden der dere damer og menn kan misunner oss. Må også få med meg at jeg har bachelor og jobber i en attraktiv skole i Oslo. Kan gå å handle på de beste stedene og spiser hvor vi vil. Hvis barna våre ønsker russisk kaviar så får de det eller hai suppe (hvis de vil det, og det er stort sett ganske ofte). For i Oslo så er det masse valg av muligheter. Skjønner ikke de som vil bo på landet der det kjøres traktor til skole og barnehage. Lite tilbud finnes det også.

 

Ja, jeg må jo til slutt si at jeg liker DIB. Etter å ha lest innleggene til mange her, så føler jeg meg mye bedre og at jeg må være Guds gave til dere kvinner og menn ikke minst. Dere har faktisk noe å se opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg er så privilegert at jeg kan jobbe hjemme når jeg vil, og i dag så føler jeg meg ikke så bra og valgte da å jobbe hjemme. Deilig ikke sant. Ingen masete sjefer eller kolleger. Jeg kan sitte her i bare undertøy fra Victoria Secret med ren silke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hai suppe har jeg aldri hørt om. Haifinnesuppe, derimot ;)

 

Du narrer neppe mange til å tro at du har en bachelorgrad, når skriftspråket minner mest om en som er 18 år og skolelei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nesa renner og jeg har snart brukt opp min klenex. Må bare kjøper en ny eske. Vet du forresten om det finnes noen hjemkjøring noe ala Pepper's pizza. Skulle hatt noen middager til etterpå, men kanskje jeg kan ringe til Jakob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke komentere ditt gode liv, annet enn at jeg unner deg det.

 

Men du spør hvorfor folk vil bo på landet. Vel vi, en familie med fire barn.. bodde sentralt i Oslo frem til eldstemann fylte 11. Men da måtte vi flytte ut av byen, pga min yngste sønns helse. Han tålte ikke Osloluften, og var inn og ut av sykehuset med gjevne mellomrom (i løpet av det første året var han innlagt 5 ganger) Det syns jeg var så vondt at vi tok med alle fire barn og flyttet på landet. Ja, en enorm omstilling... og alle valg og muligheter man har i Oslo finner vi ikke her.. (selv om man kan ta turen inn til oslo innimellom å få dekket ett visst behov) Men det vi har fått er en så si frisk sønn. De årene vi har bodd på landet har han kun vært innlagt 1 gang.. Det er verdt så mye mere enn ditt gode liv som du beskriver. Altså viten om at barna er blitt friskere....!!! Det er ingen selvfølge, og det har vi fått føle på kroppen.

 

Elsker Oslo-by, men elsker enda mer at mine barn er friske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, innrømme at det er troll. Sitter her og kjeder meg på jobben, venter bare på at tiden skal gå.

 

Sorry til de som føler seg truffet. Jeg sitter bare og drømmer om mitt perfekte liv.

 

Hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...