Gå til innhold

Vanlig at arbeidsgiver må ha dokumentasjon på at det har vært planleggingsdag i bhg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg søkte permisjon fra jobb uten lønn, men arbeidsgiver må ha dokumentasjon på at det var planleggingsdag i barnehagen. Er dette vanlig? Sitter med en følelse av at jeg ikke blir trodd av sjefen her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aldri vært borti. Har du et infoskriv fra bhg/årsplan e.l. ville jeg bare vist den for å få slutt på tullet. Høres veldig merkelig ut, spes siden du søkte perm u/lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden!

Den var litt drøy.

Som regel har jo både skoler og barnehager planleggingsdager på likt så det er jo ikke akkurat noe hemmelighet, mener jeg.

 

Spør om det en bekreftelse på det av barnehagen og evt gi sjefen en kopi av årsplanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri hørt om før. Men, jeg forstår faktisk arbeidsgiver da det er mange som lyver både om barns sykdom og planleggingsdager for å få seg en fridag. Det spørs nok om din arbeidsgiver har gått på en smell tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med de som jobber i barnehagen syns dette var rart, men fikk de til å skrive en bekreftelse. Sjefen skal for all del få det hun vil ha, men hadde jeg bare hatt lyst på en dag fri, så hadde jeg vel bare tatt en egenmelding! Ikke søkt permisjon UTEN lønn sånn for morro skyld! Litt ubehagelig følelse akkurat det der. Men takk for svar :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper arbeidsgiver har opplevd tidligere at en del har løyet og utnyttet systemet slik at det har blitt nødvendig med innskjerpinger. Da er det enklest å innføre en regel om at alle må dokumentere alt i stedenfor å plukke ut den eller dem som er mistenkt for å lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...