Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 hei, er det noen av dere som har erfaring med disse? kan de "hektes fast" i vognen på noen måte, eller henger de bare løst over håndtaket(??) på vogna? ser for meg at detblir litt irriterende om den henger lavt og løst og at man hele tiden dulter borti når man triller? finnes det noen andre stellevesker som det går ann å hekte fast? slik som det går ann med et nett på en måte?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Min henges bare over styret ihvertfall. Synes uansett det er drit irriterende med ting som dingler borti bena når jeg går, så jeg pleier å ha den liggende i kurven under.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 syns også det er skamirriterende når den dingler borti. men tror det finnes noen som kan hektes på som et nett.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Jeg liker den, den hektes bare over styret, men har aldri dulta borti beina mine... Jeg har understeller med knekk på mondial vogn ikke det håpløse lave teleskop understellet...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 samme prob her. jeg er såpass lav at jeg må ha "håndtaket" lavt. og sa dulter stelleveska borti når jeg triller. noen som vet om noen gode stellevesker så sier jeg takk for det:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Se etter stelleveskene med knapper på reima som man smetter over håndtaket på vogna... De sitter ganske godt Den jeg har fulgte med vogna, og den dingler ikke
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Jeg har Emmaljunga stelleveske, og den henger bare løst over styret. Jeg løste "problemet" med å kjøpe disse krokene: http://www.lilleprinsen.no/product/468525/Tinkafu-_barnevognkroker%2C-2-stk..html Med de sitter den kjempefint ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Jeg har kjøpt Teutonia sin stekkeveske og den har knapper slik at den henger høyt. Også er den kjempepraktisk ellers også Koster kun 699, så ikke av de dyreste heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå