Gå til innhold

Hvilket abonnement når barnet får mobil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Mine yngre søsken, og barn jeg kjenner har enten hatt "ring kontant" -ungen får ikke brukt mer en du lader det for, men det er dyrt i bruk.

Evt så har noen abonnementer slik at du kun kan ringe for 200kr i mnd. -Praktisk fordi da slipper du "plutselig" en mega regning fordi barnet "glemte seg"...eller som mitt tantebarn, bestilte ringetone via en tv-reklame, men forsto ikke at den ville koste 60kr pr mld...det ble plutselig dyrt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åringen begynte med kontantkort og har nå YoungTalk (200 kr pr. mnd.) Han får ikke noe annet abonnement før han kan betale sin egen mobilregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på 7 år har talkmore ring kontant, og det har jeg selv også, så da ringer vi gratis til hverandre. Veldig greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har ungen kontantkort som han bruker sine ukepenger på. I tillegg til fri familie, slik at han kan ringe til meg og stefaren gratis. Men hvis han vil ringe kompiser som så å si alle bor i 500 meters avstand fra huset, får han bruke egne penger til det. Han har hittil vært veldig fornuftig med kontantkortbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...