Gå til innhold

brystpumpe! HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg har noen spm om brystpumper!

pumper alle seg?

er det best med manuell eller elektrisk brystpumpe?

bør jeg kjøpe det før fødsel?

tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke alle som pumper seg. Jeg har gjort det lite begge ganger.

Manuell eller elektrisk, kommer an på hvor mye man skal pumpe. Jeg har manuell. Skulle jeg kjøpt ny nå, hadde jeg nok kjøpt elektrisk.

Jeg ville ikke kjøpt før jeg ser om jeg trenger. Men sjekk ut hva som er på markedet og bestem deg for hvilken du vil ha, så er det fort gjort å få tak i etter fødselen om behovet skulle oppstå ganske raskt og f eks om mannen må ut på shopping.

Skrevet

Hi,

Aner ikke om alle pumper seg, men jeg var kjapp med aa skaffe meg en etter noe veldig melkespreng. Barnet mitt spiste ikke like mye som jeg produserte, og de spiser gjerne ikke mye til aa begynne med, saa skaff deg en ville jeg anbefalt! Men bruk det med maate om du skal ha fullamme, jeg brukte den til aa tomme brystet naar h*n var ferdig, brystbetennelse er vondt! Har kun erfaring med manuell, gadd ikke bruke mye penger paa noe som skulle bare brukes naa og da. :) Hvorvidt du burde kjope for er opp til deg, om du foler det er tryggere enn aa vente og se om du faktisk trenger det. :)

Skrevet

er det stor prisforskjell på manuell og elektrisk?

Skrevet

Hei!

Jeg ville ha ventet :-) Vet aldri om man får bruk for det, og det kan jo fort bli bortkasta penger.. Jeg kjøpte den elektriske fra Avent. Men brukte den kun en gang. Tok av motoren og brukte den som manuell i stede. Jeg hadde MYE melk og pumpet iallefall en gang pr dag. Pumpet bare til det ble vakum så fylte flaska seg selv ;-) Jeg syntes det var veldig kjekt å ha litt melk liggende i fryseren de gangene jeg skulle ut noen timer :-)

Skrevet

På barnas hus koster en manuell kr. 599,- og en elektrisk kr. 1225..... Fra Avent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...