QueenM Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Hei Noen der som har erfaring med dette? Har veeeeeldig lyst til å gjøre dt, får ikke noen fin fasong med mine egne bryn. Bruker dere å vokse/barbere bort brynene eller tatoverer dere under dem så dere må passe på å nappe? har mest lyst til å vokse bort det jeg har å få tatovert på fine bryn, men vet ikke hva som er vanlig!
m+mini Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Synes personlig at påtegnede bryn er forferdelig stygt. Men for all del, gjør det du vil
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Jeg har vurdert dette selv, men kommer ikke til å fjerne bryna,.... blir nok bare til at jeg legger en permanent farge på huden under bryna, så ser det ikke påtegna ut! Tegnede bryn er ikke noe pent!
en liten själ, med gutt i säte Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 jag har tatuerat mina bryn och dom är super fina.. Ingen som har märkt att dom är tatuerade (ens mina nära vänner) utan bara kommenterat vad fina dom är och blivit förvånade när jag har sagt det.. Super super nöjd jag och direkt när bebis är ute så ska jag gå och fylla i. P.s jag har mina bryn kvar så färgen är skuggad under och jag var väldigt noga med att säga till att jag inte ville ha 2 streck men det skulle se naturligt ut. Lycka till!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Ikkje bruk vanlig tatto farger. Det finnes spesial farger for detta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå