Gå til innhold

Forunderer meg over at det er menn her inne på en måte. Og spesielt at de er aktive på forumet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Innimellom lurer jeg på om det bare er mange damer som utgir seg for å være mann. Gubben min hadde aldri i verden satt seg ned på ett babyforum med en haug med skravle høner. Han kunne ha lest rundt på siden og lært litt om spedbarn og graviditet osv, men ikke holdt på inne på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo forskjell på menn, tenker jeg.

 

kjæresten min er totalt uinteressert i forum og skravling, så han hadde aldri snubla over dette forumet. Men noen menn er jo mer som damer (personlighetsmessig, altså skravlete, sladrete, interessert i følelser osv) og noen av dem henger kanskje her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er jo foreldre dem også? Jeg synes faktisk det er litt rart og litt skremmende egentlig i 2011 at ikke flere menn føler seg komfortabel til å delta i et slikt forum på lik linje med damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan fint være en god forelder uten å henge på fjolleforumer som dette.

 

Sorry, men kunne aldri hatt sex med mannen min igjen om han var aktiv her inne. Er noe utrolig femi over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn er det 11:47. Menn blir mobbet ut herfra, og kvinner blir mobbet ut av typiske forum for menn.

 

Prøvde å diskutere på et fotballforum en gang. Fikk beskjed om å pelle meg tilbake til håndarbeidsforumet, for som kvinne kunne jeg ikke ha snøring på fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg, er at det finnes damer som mener at dette er et forum de har enerett på.

Jeg synes det er god underholdning å lese meningene til hormonelle høns. Dere lirer av dere de mest utrolige fraser, og både jeg og fruen ler godt av dere.

 

Men, det er vel kanskje forskjell på meg og gubbene til enkelte her inne.. Jeg har blant annet lest om menn som furter og blir sure fordi de ikke får sex samme kveld som dama kommer hjem fra fødsel, menn som "hjelper" 16-åringer ut av jomfruhelvete, som synes det er morsomt å prompe dama i fjeset, som ikke vasker seg, tar med seg kamerater hjem for øl- og pizzakveld på en jubileumsdag, som glemmer bursdager, som ikke gidder å bytte dekk når frosten kommer. Utroskap, dårlig oppførsel, runkebuler and the list goes on... Det hender til og med at jeg kommer med gode råd og synspunkt til dere.

 

Hvorfor vi menn skal henges ut for å være interessert i kvinners meninger og råd, tips og synspunkter som kan bidra til å gjøre meg til en bedre far og partner er helt uforståelig. Likeså at dere ikke ser underholdningsverdien i dette forumet.

Et moment her er også det at jeg er to uker på jobb etterfulgt av fire uker fri. Jeg har myyye fritid, det er ikke slikt at jeg sitter på kontoret og leser meg gjennom arbeidsdagen.

 

Jeg bruker også verdensbestepappa.

 

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ingen som mener at kvinner har enerett på forumet? Hvem har sagt det?

 

Ingen som henger deg ut heller, som jeg har fått med meg.

 

Min tanke er at det er noe ekstremt femi og derfor lite tiltrekkende ved menn som bruker tid på dette fjolleforumet. Jeg tiltrekkes av alfa-hannen, mannemenn som heller henger på forum for de som er interesserte i biler, jakt eller fiske, enn de som deltar på forum for gravide og småbarnsforeldre.

Det er ikke å henge deg ut. Det er mange menn som foretrekker typisk feminine kvinner også, uten at de av den grunn "mobber" de som er mindre feminine.

 

Akkurat DEG Mr. Perfect finner jeg veldig arrogant, du har en utrolig ovenfra-og- ned holdning, som om du mener at det ligger mer kraft og fornuft bak meningene dine bare fordi du er mann. Men du imponerer ikke meg.

 

Du motsier dessuten deg selv litt når du føret så hånlig sier "jeg synes det er god underholdning å lese meningene til hormonelle HØNS", for deretter å følge opp med "hvorfor skal vi menn henges ut for å være interessert i kvinners meninger og råd".

Du må nesten bestemme deg. Er vi dumme høns, eller mennesker som kan bidra med noe fornuftig?

 

Slutt å gjør deg til offer bare fordi ikke alle kvinnene her inne dåner i beundring over din mannlige overlegenhet. Du blir behandlet som alle andre her inne, du et ikke den eneste som møter motbør.

 

Og du, ang hvordan-skifte-dekk tråden din: hvordan tror du fedre hadde reagert om en kvinne la ut tråder av typen "sånn skifter du bleier på babyen din" og "sånn takler du babyen din" på et pappaforum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, en mann kan da være like intressert i fiske, sport , jakt og biler fordi om dem også ser underholdningsverdien i denne siden slik resten av oss? Jeg synes faktisk det er enda merkeligere at du 12.37 velger å frekventere et forum du anser som så fjollete at ikke en mann kan delta her inne?

 

Jeg er ikke mann, men ønsker de få som tør å komme innom hjertelig velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår 13:00.

Jeg gjentar: jeg mener ikke at ikke menn skal få lov til å være her inne. Det skal de selvfølgelig.

 

Jeg sier bare at JEG synes det er femi og lite tiltrekkende med menn som vanker her inne. Og det må jeg få lov til å mene.

 

Hvis du har vært inne på verdensbestepappa.no så vet du at det er ikke alltid damene blir tatt i mot like godt der heller.

 

Men dette handler altså ikke om at menn ikke skal FÅ LOV til å være her inne. Det er bare noen, som hi, som mener det er litt rart.

 

Og ja, jeg er enig med deg i at det er litt rart at jeg er her inne og, for jeg mener virkelig at dette ER et fjolleforum:) Jeg får vel skaffe meg en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12:37

 

Jeg føler meg ikke spesielt uthengt, men som periodevis aktiv her, regner jeg med at dette også var rettet mot meg.

 

Jeg ser ikke helt hvordan dere klarer å tyde om jeg er femi eller macho kun ved å lese hva jeg skriver her inne. Hvilke menn du tiltrekkes av er for meg totalt uinteressant, i og med at jeg allerede har stiftet familie (med en dame, ja).

Og med tanke på biler, jakt og fiske kontra dinbaby, trenger nødvendigvis ikke det ene utelukke det andre...

 

At du synes jeg er arrogant er egentlig ikke noe stort tap for meg. Det kan være at enkelte ting blir sagt kun for å provosere også? Men ja, jeg føler meg faktisk smartere enn de som spør her inne om de skal dra til legevakten ved åpenlyst akutte hendelser o.l.

 

Jeg mener heller ikke jeg kommer med selvmotsigelser når jeg kommer med påstander om høns/meninger, for du og alle andre her inne burde ha fått med seg at det er både mange gode meninger og oppegående damer, såvel som brødhuer her inne.

 

Jeg har aldri bedt om verken beundring eller opphøyelse. Ihvertfall ikke i kraft av min manndom.

 

Og til slutt; jeg regner med at det hadde vært velkomment med bleieskift-tips dersom mannsdominerte forum ble nedrent av bleietråder tilsvarende dekkskifttrådene her inne.

 

Mr. Perfect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13:08

Forskjellen på verdensbestepappa og dinbaby ligger mye i navnet.. Hadde dinbaby hett verdensbestemamma, hadde jeg forstått dine poeng mye bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo ikke annet enn å syte over hvor lite "velkommen" du er her inne. Du bruket kjønnet ditt for alt det et verdt, det virker nesten om om du mener du fortjener å bli behandlet på en spesiell måte bare fordi du er eneste mann her inne.

 

Og nei, det er ikke hva du skriver som gjør at jeg ser deg som femi, det er det at du ER her inne, det holder i massevis. Ser for meg at du er av typen som baker cupcaces med fruen på søndager og som klapper frydefult med hendene når fruen har kjøpt nytt interiør:)

Men det er bare min mening, og den bryr heldigvis ikke du deg noe om i det hele tatt, så det har jo ikke noe å si.

 

Ang. Bleieskifttips så er jeg enig med deg. Jeg burde heller, på verdensbestepappa, lagt ut tips om "derfor ønsker hun ikke sex rett etter fødsel", "sånn tenner du henne" og "slik fungerer kvinnekroppen", ettersom hovedtema på det forumet er "jeg FÅR ikke nok sex" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med den tråden der mannen lurte på om hvordan han skulle fortelle dama si at hu burde gå ned 10-15 kg da? Er det deg og eller mr.perfect.. Selv om den tråden er ett godt eksempel på hva jeg mener med at det virker som det er kvinnfolk som utgir seg for å være menn her bare for trolling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den med han som lurte på hvordan han skulle fortelle kona si at hun burde gå ned 10-15 kilo var MIN mann. Takk for den, jenter!!! :-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...