Gå til innhold

Hva i alle dager legger dere i ordet HARRY?..


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt om "harry julegardiner" "harry interiør" "harry ditt" "harry datt" før jeg kom hit jeg. Her jeg kommer fra så er man harry om man kjører Volvo 240 med kappa fjører, klasa med wunderbaum og gigantisk snusleppe samt at man reiser til sverige hver helg å kjøper seg bacon.

 

Merkelig bruk av ordet harry her inne syns jeg. Uvandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns også ordet harry ser ut til å ha en annen mening her inne. Det folk mener er harry her, er det jeg vil si er gammeldags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner det ikke. For har man vintage stil er det harry syns noen, og har man ikke pusset opp siden 70 tallet er det harry og. Og jule gardiner er jo ihvertfall harry. Platinablondt hår er jo også harry, men det er det jo om man er brunette også. Kunne aldri falt meg inn å bruke ordet harry for å omtale klesstiler, interiør eller hårsveisen til noen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt white trash/bad taste... hva skal man si?

 

det som er harry for én er ikke harry for en annen, så det blir jo veldig subjektivt.

 

For meg er stilen mange (men ikke alle!) pakistanere har harry. Dvs bling, huset fult av plastikkblomster og ting som ser ut som gull men ikke er det. Jeg synes også det er harry å snuse selv om det nå har blitt såpass vanlig og "stuerent". Jeg synes grünerløkka/hipsterstilen er harry, og jeg synes dagens vestkanttenåringstil er harry (ALLE guttene går med NY-capser over fryktelig fett blondt hår, jenter&gutter har trange bukser og en stor dritdyr jakke på seg).

 

Mye kan være harry, det kommer an på øyet som ser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel like mange meninger om hva som er harry, som det er mennesker. Vet om flere blodharryer som mener at andre er harry, så det er nok ingen fasit på harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...