Gå til innhold

Ønsker meg inn her!!


*papilla*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg kan være gravid. Føler jeg er litt for optimistisk, men det er jo lov å håpe... Bare at jeg kommer til å bli så skuffa hvis jeg tester negativt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Har fortsatt ikke testet meg, tr er forventet i morgen - så prøver å drøye med å ta test så lenge som mulig.

 

Hvordan går det med dere? Har dere testet dere? Og når er forventet ikm?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok test i dag 2 dager før venta mens, tok Clear blue digital som man kan ta opptil 4 dager før mensdato, og jammen slo jeg ut positiv! :D

super glad i dag! er ikke så rart,, hadde troa da jeg ikke klarte meg igjennom dagen uten å sove 11 timer om nettene og forsatt var trøtt og kvalm.. men nå er det rett ned til legen i morra å teste meg der :D

 

Dette blir min nr 2 og jeg virkelig gleder meg! <3

 

Spent på morra dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. 19.11, 17:48 her :)

Venter mens i dag/morgen/onsdag. Har den ikke kommet onsdag så tester jeg på torsdag. Tok en sånn rsfu-test i går, og den hadde en veeeldig svak strek. Det er jo veldig tidlig å teste da, bare 10 dager etter el, men det var en liten strek der. Skal tro om jeg klarer å vente til torsdag?? Hvilken test er mest til å stole på hvis jeg tar den før torsdag? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefaler på det sterkeste clear blue digital som spesifikt står du kan ta 4 dager førs mensdato, det står øverst på pakningen i gul markering.

Den er utrolig sikker og god! og legene her nede mener den er like god som den de selv har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen! :)

 

Er 5+2 idag, men er usikker på tremin da alle kalkulatorene viser forskjellig... Men de er i hvertfall enig om at det blir i mndskifte juli/august. Enn så lenge så holder jeg meg med dere ;)

 

Dette er vår første også, gleder oss utrolig mye <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle og gratulerer til de som har testet positivt!!

 

HI her, fremdeles 2 dager til jeg kan teste og er suuuuperspent!!:))

Selv har jeg vært gjennom IVF-behandling og vært ruger på ett (gull)egg i 2 uker nå og døøøør etter å få teste:)) Men, skal klare å vente til lørdag ettersom det er datoen jeg har fått beskjed om fra klinikken!

 

Ønsker meg så sterkt inn her til dere andre, jeg vil ha augustbaby og verdens beste julegave!!

 

Masse lykke til videre alle, håper jeg kan joine i diskusjoner/samtaler snart<3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...