Gå til innhold

Idioti å kjøre rundt med sommerdekk nå... Burde forutse frost på denne tiden...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke bare på halve befolkningen, men på NSB også. Det står tog bom fast hver høst fordi det "plutselig kom snø". Dauer av latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså ikke noen frist for å bytte dekk. Man kan, såfremt det er forsvarlig kjøre på sommerdekk i januar.

 

Når det er sagt, er det like greit å få byttet 1.nov, når det er lovlig å kjøre med vinterdekk. Så slipper man å tenke på det utover vinteren.

 

Det har til dags dato aldri hendt at jeg ikke har hatt bruk for piggene mine, gjennom en hel vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fasinerende faktisk, her har snøen enda ikke kommet og det er unormalt. Andre dagen på rad det har vært minusgrader i år også. Men veldig fasinerende å se hvor mange som faktisk kjørte på sommerdekk da jeg leverte ungene på skolen idag, folk sklei og sklei. Hadde det ikke vært for at parkeringen er gravd opp fortiden slik at det bare er grus der, så hadde det nok vært mange bulka biler. Vi er i november, det er ikke snø men folk burde skjønt at de burde ha byttet dekk for lenge siden. I fjor kom første snøen 28.8 så vi er litt på etterskudd kan en si.... Jeg brukte beina, på med tykk jakke, lue og votter. Kan jo ikke fryse når jeg nyter å se alle de dumme kjærringene som holder på å kræsje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...