Gå til innhold

ja, da KOM FROSTEN-OG VI ER HJEMME MED SOMMERDEKK PÅ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ut av døra med baby og jenta, men ingen mann har lagt om dekkene, så vi måtte bli hjemme...

ARRRRRHHH er det mulig å være så sløv? Hadde jeg kunne legge om, hadde jeg gjort det, men dette er en av de FÅ tingene jeg ikke har ansvar for i hjemmet.

Drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanskelig, google framgangsmåte og sett i gang.

 

Selv byttet jeg dekk for første gang da vi skulle hjem etter hyttetur langt fra folk og kom ut til flatt dekk. Det gikk overraskende raskt og enkelt for seg :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren kommer som en like stor overraskelse hvert år. Skjønner meg ikke på de som må se frost og snø før de legger om, man vet jo hva som skjer snart når en ser på kalenderen.

Enda verre er de som kjører uansett fordi de MÅ ut, og ender med å ødelegge for en haug andre.

Dekk må skiftes, så da gjøres det når gradene begynner å synke, ikke når det allerede er null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, men det er tydeligvis ikke han som kan det her i huset...

nå skal det sies at vi har hatt omtrent ti varmegrader helt til nå, da. Men fristen har vel gått ut også? arg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det finnes så mange damer som ikke har lært seg å legge om dekk. Samme med det å peile olje, har sett mange som ikke klarer det engang. Mener det er slike ting alle bilister burde lære seg med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet så sløvt av dere! Hva om bilen sklir ut i en sving og kolliderer? Eller verre; hva om bilen deres tar med seg en fremmed familie i døden, KUN fordi dere er tankeløse?

 

Det er faktisk ikke så høy fart som skal til for å drepe noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen her som har sagt at HI eller hvem du nå enn sikter til har kjørt bilen uten sommerdekk på glatt føre da? Enig i det du sier, men HI har jo heller valgt å bli hjemme istedet for å gjøre nettopp det du nevner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren kommer like overaskende hvert år! Her er vi også hjemme fordi vi har sommerdekk, og syns egentlig det er bare koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg, men vi er faktisk i midten av NOVEMBER...!!!!.. Hvordan er det mulig å ikke ha tatt forhåndsregler til sikkerhet.. Altså NOVEMBER.. vi bor i NORGE!!! I norge er det ofte glatt i november.. kremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhhhh,kremt, det har ikke vært under 6 grader før inatt da det var 2,5 grader selv om vi er langt ute i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ærlige mening: Kan du ikke å skifte dekk på bilen, så bør du faktisk ikke ha førerkort, så fremt det ikke f.eks. et handicap som tilsier at du ikke har praktisk mulighet for å skifte dekk. Uansvarlighet, kaller jeg det du beskriver i hovedinnlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer det virkelig som en SÅ stor overraskelse at det faktisk er vinter i Norge?? Den kommer, tro det eller ei, HVERT eneste år! Hva er det med damer og bil? Skal ikke skryte på meg at jeg kan å skifte dekk, men jeg har da sørget for å få det fikset for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...