Gå til innhold

Lurer på hvorfor enkelte absolutt må være nesevise og trykke andre ned?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eksempler er følgende:

1. "Du får ikke kjæreste fordi du er på jakt, og er desperat. Når du slutter å ville ha mann, så kommer han av seg selv".

2. "Du blir ikke gravid fordi du vil det for sterkt og er desperat. Når du slapper av og slutter å prøve, sitter spiren med en gang".

3. "Når du har dårlig selvtillit og sliter, vil ingen menn ha deg. Bruk gjerne 10 års tid alene for å bygge deg opp og bli selvsikker og glemme fortiden, da blir du kanskje attraktiv".

4. "Når du er utenlandsk og har barn fra før, kan du glemme å finne deg mann. Det er ikke farlig å ikke ha partner".

5. "Når du har barn med flere forskjellige eller har hatt over 3-4 sexpartnere, vil ingen normale menn ha deg. Konsentrer deg heller om dine barn og kanskje du finner en mann etter at barna har flyttet ut".

 

Samtidig som man sitter der og har barn, er gift (eller singel med masse familie, venner og barnevakt), har ikke hatt noen hindringer i livet, sitter på sin høye hest og trykker andre ned i søla. Hvorfor slik trang når man selv har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utenlandsk med flere barn fra før (med samme mann). Fant meg mann på datingsside på nett, etter å ha lett aktivt etter mann i et par år. Har blitt gravid med førstemann etter 8 måneders prøving, testing og nerver. Har svært dårlig selvbilde og selvtillit siden jeg har blitt mobbet gjennom hele oppveksten. Så nå sitter disse bedrevitende kjerringer og måper og skjønner ingenting. Fikk spørsmål fra et par av dem, hvordan i all verden jeg klarte å finne meg en "normal og kjekk mann" med "min bakgrunn". Priceless!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi:

 

1. De har det ikke på langt nær så bra som de ønsker å framstå som om de har det. Det er ganske at mobbere mobber fordi det får dem til å føle seg bedre selv.

 

2. Noen er rett og slett bare mindre smarte, sosialt sett, og innser ikke at den slags selvfølgelige og intetsigende kommentarer bare blir til tåpelige plattheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta at ingen som leter (blant annet, mange titusen folk på nett) treffer en partner? At de som IKKE prøver, får barn? Hvor er fakta her? Og hvordan bygger man opp selvtillit alene? Hvorfor mener du at utenlandske kvinner ikke kan få seg mann og må belage seg på å tilbringe resten av livet alene? Kjenner flere fra andre land som fant seg nye kjærester etter brudd med barnefar. Har venninne med 3 barn med 2 forskjellige som vasser i menn. Hvor er fakta? Etter min mening, sier folk det kun for å såre andre og hevde seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...