Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Jeg har aldri forstått hvorfor så mange synes hun er så pen. For all del, hun er ikke stygg, men ansiktet hennes er helt ordinært. Synes at flere av venninnene mine har penere ansikter enn henne (sier ansikt fordi ser jo at hun har en fin kropp). Synes som sagt ikke at hun er stygg, men synes hun er helt midt på treet/vanlig med tanke på utseende. Andre som er enige med meg eller synes dere hun er "vakker"?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Hun er vel litt over gjennomsnittet pen, men ikke sånn "Miss Universe"-nei.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #3 Skrevet 15. november 2011 Jeg synes hun er over snittet pen, men ikke smellvakker. Om man hadde plukket ut 100 tilfeldige kvinner på hennes alder og plassert dem i ett rom sammen med henne, så hadde hun nok vært en av de peneste.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Skjønner ikke det jeg heller at alle synes hun er så pen, hun er jo ikke stygg, men er jo helt normal:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 Synes hun er pen, men ikke noe spesielt ordinært. Tror det er på grunn av hennes utstråling at mange sier at hun er pen. Hvis hun ikke hadde hatt noen utstråling, så tror jeg at ingen hadde lagt merke til henne. Alle kan være pene eller mindre pene, men så lenge de har den rette attituden og utstråling så kommer man langt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 hun har et langt og dradd ansikt, ikke særlig pen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 Jeg synes ansiktet er bedre enn kroppen. Det er fælt å si det, men jeg synes beina hennes er svært lite pene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Synes hun ser helt vanlig ut, men hun har noe som er viktigere; sterk utstråling og personlighet.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 Beina??? Hun har lange slanke flotte bein, er nå min mening :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Driiiiiiiiiiiiiiiiit fin!! Hadde lett bytta ut kjerringa med hu
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Nei - andeansikt. Flott kropp da!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 Jeg synes hun er under gjennomsnittet faktisk... Det er noe rart med ansiktet hennes, litt sånn langt og smalt? Minner meg om en hest eller and eller noe sånt! Så nei, hun er ikke pen i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 Nei, syns hun har et hesteansikt. Pene trekk kanskje, men satt sammen er det bare rart. Vet ikke hva det er. Syns også hun er ALTFOR tynn, så skjønner ikke helt hva jenter snakker om (Har aldri møtt en mann som syns hun ser bra ut)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #14 Skrevet 15. november 2011 Synes det som gjør folk pene er selvtilliten deres og væremåten deres. Jenny S. har i tillegg en killer-body, fantastisk hår og et ansikt som er ganske så vakkert og med den selvtilliten der kombinert med den kroppen er dama en sexbombe.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #15 Skrevet 15. november 2011 Jeg syns hun er pen. Fin kropp også
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #16 Skrevet 15. november 2011 Fy så slemme dere er. Åpenbart mange misunnelige kjerringer her inne. Jenny Skavlan har en karriere, hun gjør suksess. Hun har et helt ok utseende, dvs hun har verken heste- eller andefjes! Kroppen hennes er flott! Hun har en kjekk kjæreste, og en spennende familie. Er det så vanskelig for dere å takle dette? Hva med å ønske en medsøster lykke til i stedet for å rakke ned på henne. Må nesten le litt også, har dere i det hele tatt sett en and og en hest? Rart i grunn hva andre menneskers suksess kan sette i gang av negative følelser hos andre :-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #17 Skrevet 15. november 2011 ...og der kommer det igjen, hvorfor er alltid kritikk=misunnese? Jeg er IKKE misunnelig og jeg er glad for at jeg IKKE ser slik ut. HI spør om vi synes hun har et pent fjes og da må det gå an å si nei uten at det er å rakke ned. Folk har forskjellige meninger!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #19 Skrevet 15. november 2011 Man må gjerne kritisere utseendet til folk, men når det antar usiviliserte former som å si at hun har heste- og/eller andefjes, da er det nærliggende å tro at disse er misunnelige. Ikke spesifikt på utseende kanskje, men på at hun er så vellykket. For vellykkethet liker vi ikke i Norge. Synes det er pussig at kjerringer her inne klarer å forvrenge et normalt utseende til noe som ligner ei and eller en hest.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #20 Skrevet 15. november 2011 He he. mye missunnelse ute og går her inne ja. Dama er jo bare dø lekker! Skjerp dere! Dette blir for dumt:P og ikke engang prøv og kom med en kommentar om at dere må få ha deres mening osv. For..ehh nei! Hun er drit fin og dere vil nok se ut som gråstein ved siden av henne hele gjengen:P
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #22 Skrevet 15. november 2011 beauty is in the eyes of the beholder heldigvis
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #23 Skrevet 15. november 2011 Jeg tror du har øynene i rompa...? Jeg synes ikke hun er pen i det hele tatt. Norske kjendiser jeg synes er pene er f.eks Tone Damli Aaberge, eller Andrea Badendyck (hun er ikke kjendis da, men toppblogger).
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #24 Skrevet 15. november 2011 Synes hun ser flott ut, jeg! Både ansiktet og kroppen. Heldigvis er smaken som baken, men ingen kan si at hun er "mindre pen" eller stygg... Personlig synes jeg det finnes få stygge mennesker, det skal liksom litt til.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2011 #25 Skrevet 15. november 2011 Syns hun er for tynn og har et merkelig ansikt. Blir dessuten kvalm av nepotisme, så nei, syns ikke noe om henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå