Gå til innhold

Hva er vitsen.. Noen som har svar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det slår meg gang på gang.. Hvorfor MÅ jeg leve? Jeg vil ikke… orker ikke mer…

Jeg har gått til psykolog i flere år og føler ikke at jeg kommer noen vei i livet og det er Møkk å leve…

 

Aktiv dødshjelp.. Det trenger jeg! Hvorfor er det «ikke lov» å dø egentlig hvis man vil det???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi a er nn ansvarlig for en persons død, og hvem vil vel ha det ansvaret? Hvem kan leve videre etter å ha tatt en annens liv? Hvem har rett til å gjøre det?

 

Er du veldig syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg veldig syk ja :-( Eller føler at livet ikke er verd å leve, ser ikke noen håp, ser bare elendighet, kav og problemer. Har blitt MYYYE sviktet i livet :(

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barn, HI? Jeg føler med deg, for jeg var nede i den møkka i 6 år. Føler du at psykologen din er rett for deg?

 

Gikk til samme psykolog i 3 år, og fant ut til slutt at hun slettes ikke var rett for meg. Det var vanskelig å begynne på nytt, med en ny psykolog, men han vinklet det i helt andre retninger enn hun forrige jeg hadde.

 

Jeg vil bare si til deg at jeg lever! Jeg flyttet til en plass jeg visste hadde masse tilbud om mine interesser, og jeg begynte å leve. Jeg er også gravid her jeg sitter, og jeg ønsker deg god bedring! Det er utrolig vanskelig, og mange har gitt etter, men det KAN komme en fantastisk tid etter dette!

 

Jeg mistet to stk til selvmord, og har sett alt av sorg dette har påført, hos store og små. Det er virkelig ikke veien å gå! Hadde jeg tatt selvmord de gangene jeg prøvde, ville ikke nytt liv ha kommet til.

 

Dette tenker jeg særlig på når det gjelder kompisen min, som bare var 26. Han kunne jo vært far i dag, om han ikke hadde hatt så dyp sorg i seg..

 

Stor klem fra meg!

 

-Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...