Gå til innhold

Harry med julegardiner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Personlig syntes jeg det er litt harry ja med "nisser og troll" i rødt og grønt på gardiner og duker over alt... Men hver sin smak :)

 

Selv vil jeg bytte gardinene nå snart, men det er fordi at jeg syntes at det er litt finere med litt tykkere "vinter gardiner" en de transparente,hvite "sommer gardinene" jeg har nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig med julegardiner. Spesielt de som er litt "kjerring" aktige, men det er min smak. Bryr meg ikke hva som er harry og ikke. Faktisk så synes jeg at det som virker harry, kan også være kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på gardinene det da... Har helt røde ensfargede i stua (ikke i år, siden jeg nettopp har kjøpt nye brune gardiner)

Kjøkkenet er det beige lin-gardiner m brodert nissemotiv på (kappe og to lengder) Da er det ikke Harry!!! Men sånne med hjerter og greier klarer jeg meg uten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Harry er kult, jeg.

 

Kan stille med heklegardiner i alle vinduer til jul (kapper) og parrer dem gjerne med julerødt med mønster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs helt på gardinene ja... :-) Er de fine er det bare koselig.

For to år siden hadde jeg egentlig bestemt meg for at jeg aldri skulle kjøpe julegardiner fordi det var så harry, men så kom jeg over noen som var kjempefine og da bare måtte jeg ha dem... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegardiner er koselige de, men det må passe inn syns jeg. Rødrutete gardiner syns jeg er koselige, med store røde silkebånd på siden. Men spørs om jeg kommer meg så langt til å få kjøpt det med det første.

 

Gardiner med nisser og slikt er ikke helt meg. Ungene har gardiner med snømenner på, sorte med hvite snømenn. Angrer så på at jeg ikke kjøpte mye mer av det stoffet for det er så fint, så det kunne jeg kanskje hatt på kjøkkenet. Men det holdt bare til ett vindu desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veldig ann på! Nisser og sleder er dritharry. Dersom det bare er fargetema man skifter, og gardinene ellers er enkle og pene, er det ikke harry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kall meg da Mr. Hole, for jeg har julegardiner både i stua og på kjøkkenet. Må ha nye til stua da siden jeg har flere vinduer nå, og da vil jeg gjerne ha ensfargede røde, tykke gardiner. I år blir det å ha røde sløyfånd på de eksisterende hvite gardinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kall meg gjerne Harry Hole - kan ikke tenke meg noe mer koselig enn tykke, mørkerøde julegardiner i stua når det er jul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegardiner kan være så mangt!! Enkle lyse gardiner med rødt bånd... Enkle røde gardinfag.... Det er jo fine julegardiner. Nisser, er jeg ikke så veldig glad i, men jeg også skifter gardiner etter anledning. Man kan finne mye fint som ikke er med julemotiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...